neděle 21. července 2013

21. 7. 2013 + Foto

Zdravím vás perníčkové! :)


Ani dnes se nám nevyhnulo sluníčko (díky Bohu za to). A tak jsem se i já rozhodla vyrazit k vodě. Děda mi dal dohromady kolo, protože mi bylo důrazně řečeno, že mě ze silnice někdo seškrabávat nebude, když si rozbiju hubu (pardon za ten výraz). Tak jsem teda vyrazila a hodinu později, než jsem měla v plánu, ale bezpečí na prvním místě, no ne?


Konečně nám udělali cyklostezku z města až k rybníku, tak jsem mohla jet v klidu, jak se mi chtělo..:) Klid, žádný auta, všude kolem zelená krajina..:) Miluju to tam, ale  velké město (Plzeň) má něco do sebe. :)


Abych přes ty prázdniny nezlenivěla a v září se vešla do futer vchodu naší školy kde se (hlavně na konci vyučování) chtějí dostat všichni rychle ven. Musela jsem se začít trochu hýbat. Tak proto jsem vyrazila na kole, potom samozřejmě následovalo odpoledne proležené pěkně u rybníka s knihou. Ale 8 km je 8 km..:)


Pan co ležel na trávě vedle mě si četl knížku ve čtečce (Kindle), kdyby jste věděli jak já mu závidím. Už bych si jí taky koupila.


Dneska jsem měla vážně krásný den. Kniha, sluníčko, teplo, voda..:) Ale ta cesta zpátky, která byla hlavně do kopce mi teda dala zabrat. Ale co bych pro své (snad jednou) vysportované tělo neudělala, že.. Co na tom, že se zmrzačím, nebo vyplivnu plíce...


Doufám, že jste dnes taky vyrazili někam ven, nejlépe tedy k vodě. :)

2 komentáře:

  1. Niet nič lepšie v tejto horúčave než vyjsť na slniečko. :) Ja som síce pri vode nebola, ale opaľovala som sa na dvore. :))

    OdpovědětVymazat
  2. To je taky pěkné, když se mi nechce k vodě, taky se opaluji na zahradě..:)

    OdpovědětVymazat