středa 17. července 2013

Jasná schizofrenička

Já vím, že se o takových věcech nežertuje, ale slovo schizofrenie je to jediné, co mě napadne, když přemýšlím nad sebou a nad svým blogem. Ne, tohle nemá být a doufám že to nebude depresivní článek, mělo by to být vtipné. Ale možná je vlastně k pláči, že ze mě blog udělal schizofrenika. Vy to nepozorujete?

Já nevím, jak jste na tom vy, ale pokud jde o mě, tak nikdo z mého blízkého okolí (kromě mé nejlepší kamarádky) o mém blogu neví. Bloguju tak nějak inkongnito. Vím, že kdyby o blogu věděla třeba mamka, už bych nepsala všechno, co píšu a co se psát chystám (nebojte..). :) Prostě bych si dávala pozor, takhle nemusím..

Když to vezmeme trošku s nadsázkou, vedu vlastně dvojí život. Jeden takhle s přáteli a rodinou, reálný život se starostmi. A druhý život s vámi na blogu, virtuálně. Ale nemohu si na nic stěžovat, se svými oběma životy jsem neuvěřitelně spokojená.


Nemám potřebu o svém blogu nikomu říkat, takhle mi to vyhovuje. Nemusím se stydět, za to co dělám, protože o tom nikdo neví, nemusím poslouchat narážky, můžu psát co chci, kdy chci a jak chci, to je to nejcenější. Blog mě baví a rozhodně nemám v úmyslu s ním přestávat.

I přesto, že ze mě blog udělal schizofreničku s dvěma životy, tedy vlastně psychicky labilní osobu, nebo osoby? Dominiku a Dominicu Droom.. Tak mi blog hodně dal, přinesl a změnil mi život, změnil můj postoj a pohled na svět. :) Potřebovala jsem to. Stala se ze mě optimističtější osoba a to mi chybělo. :) Život totiž není jen o starostech..

Žádné komentáře:

Okomentovat