čtvrtek 4. července 2013

Máme koťátka (alespoň na čas..)

Včera večer jsme uklízeli na zahradě a najednou, když se mi nějak seklo radio (osud?) jsem slyšela silné kočičí mňoukání, šla jsem za hlasem a za takovými bednami byla tři krásná koťátka. S největší pravděpodobností jsou to dva kluci a jedna holčička. Kluci jsou naprosto úžasně barevní, bílo šedí, holčička je mourovatá.

Zatím se přesně neví jak to s nimi bude dál. Dnes se objevila i maminka, která má pořádný apetit. Krmíme je mlékem a piškoty, zjevně jim chutná. Mamka se nechá v pohodě hladit, jen ti mrňousové jsou pořádně bojácní a když už je spatříte, je to malý zázrak. S největší pravděpodobností si jedno koťátko necháme a dvě s maminkou dáme k babičce. A pokud mi bude štěstí přát, necháme si jednoho z těch dokonalých kocourků.. :)

Nikdy jsem ještě kočku doma neměla. Měla jsem psy, želvu, králíka a činčilu, ale kočičku ještě ne. Tak snad to bude premiéra. Dřív jsem se totiž koček hrozně bála, ale postupně zjišťuji, že to mohou být i milá a přítulná stvoření. Tak snad to naše kotě nebude výjimka.

Pokud neutečou a přestanou se bát, pokusím se je vyfotit a hodit sem na blog. Držte mi palce. :)

Pěkné prázdninové dny přejeme. :)*

Žádné komentáře:

Okomentovat