neděle 14. července 2013

On my wishlist (1)


Projekt z dílny Book Chick City

O co jde: Ukázat knihy, které by jste si rádi pořídili do své knihovničky

  
POSLOUCHEJ!

Originální název: Just listen
Autor: Sarah Dessen
Počet stran: 384
Nakladatelství: CooBoo, 2012

Anotace: 
Ještě vloni byla Annabel holka, co má úplně všechno – nebo aspoň tuhle roli hrála v televizní reklamě na Obchodní dům Kopf. Letos nemá nic. Nejlepší kamarádka Sophie ji opustila, rodinné štěstí ničí anorexie starší sestry a ve školní jídelně si není ke komu přisednout. Dokud nepotká Owena Armstronga. Vysoký, výrazný a hudbou posedlý Owen je polepšený mizera odhodlaný říkat lidem pravdu. Možná by Owen mohl Annabel pomoct vyrovnat se s tím, co se jí přihodilo tu noc, kdy se Sophií přestaly být kamarádky.


Kniha autorky Sarah Dessen s názvem Poslouchej! mě zaujala už na první pohled svou obálkou. Po přečtení anotace jsem byla nadšená ještě mnohem a víc a jsem přesvědčená, že si knihu co nejdřív pořídím. Na knihu jsem si přečetla mnoho pozitivních hodnocení a už se těším až bude zaujímat čestné místo v mé knihovničce.  

2 komentáře:

  1. Poslouchej! bylo fajn. Řeší se tam obyčejné věci a... a četlo se to dobře. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, snad si jí brzo přečtu :-)

      Vymazat