středa 3. července 2013

Povinná literatura

Studium na Střední škole má své výhody, ale nevýhody se najdou také. Jednou z nevýhod je povinná literatura, kdy si četbu musíte pamatovat až do 4. ročníku a u maturity o vylosované knize několik minut povídat. Ne, nemyslete si, že nerada čtu, ba naopak. Jsem knižní nadšenec, ale mezi povinnou literaturou se opravdu nenajde moc knih, které by mne zaujaly natolik, abych o nich dokázala básnit.

Zrovna dnes spolubydlící vytáhla seznam literatury, společně jsme na něj koukaly a já pořád nemám požadovaných 20 knih. Z nějaké části seznamu mám knih více než je povinné, z jiné části mne ale zaujalo jen velmi málo kousků. Od doby, co jsem na Střední škole mi na čtení skoro nezbývá čas, proto se mi do povinné literatury moc nechce, ale už musím začít...

Jak jste na tom s povinnou četbou do školy vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat