pátek 19. července 2013

Poznala jsem anděla

Nepoštěstí se to každému, ale já si to asi zasloužila. Těžko říct čím. Asi nějaká chyba u nebeský brány, řekla bych.. Ale do života mi vstoupila jedna slečna, je to učiněný anděl. Jmenuje se Káťa a už rok se mnou sdílí jednu třídu na střední škole.

Naše setkání nebylo nic moc. Původně to nevypadalo moc nadějně. Ale po tom, co jsme spolu s obrovskýma báglama na zádech vyšláply jeden šílenej kopec a pak strávili týden v jednom pokoji na lyžáku a padaly na hubu na svahu se všechno změnilo.

Dlouho jsem neměla tak úžasný týden jako v lednu loňského roku, týden strávený právě s Káťou. Já na ten lyžák fakt nechtěla, ale ona to změnila. Kecala se mnou v posteli, větraly jsme nohy z balkonu, protože jako bejt několik hodin v lyžákách fakt neni nic extra! A pak mě nechala usnout v její posteli, kde jsem si nabíjela mobil.

Když jsme si umyly vlasy, obě jsme vypadaly jako brokolice. Ale nevadilo nám to. S ní bych vyšla ven v teplákách, podobala se jakékoliv zelenině a bylo by mi to jedno. Protože s ní jsou i ty nejobyčejnější věci na světě humorné a k smíchu.



Káťa je skvělá holka, mám jí strašně ráda, ona si ani nedovede představit jak moc.. Ale abych vysvětlila nadpis článku.. Hodnější holku než je tahle jste nepotkali, nikdo.. To vám tady odpřísáhnu. Než jsem poznalaji, myslela jsem, že už všichni umí jen pomlouvat a nenávidět, ale tyhle slova ona nezná, snaží se všem pomoct, kašle na sebe, jen aby byli ostatní šťastní.

Zbožňuju tu slečnu, která se se mnou fláká na dvou hodinách TA, dokážu s ní mluvit o čemkoli a pořád čekám, kdy mi koupí malýho Alvina (chipmunka). Každej chce mít přece doma Alvina juniora. :)

To jen aby jste věděli, jak úžasné mám přátele..:)
Vám všem bych je přála.

4 komentáře:

  1. Domčo! Je to neuvěřitelně krásný číst o sobě něco takového :) Jsem moc ráda, že tě mám, neuvěřitelně si tě vážím a doufám, že se naše cesty po střední nerozutečou. S tebou mám nejhezčí chvilky, když se smějeme, jak balíš auta, jako na lyžáku usnout v mojí posteli, to sis tak dovolila dosti :P Ne, abych to ukončila, jsi tak skvělej člověk, že tendle článek by měl být spíš o tobě, děkuju ti za vše :-* Dominico Droom PS: Až budu vydělávat Chipmunků ti koupím stovky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedovolím, aby se naše cesty rozutekly..:)* Promiň za tu postel, ale stejně mě pak bolelo za krkem..:D Měla jsi pěkně blboiu postel! :D Ne, ne.. Tohle je tvůj článek andílku, ty si to zasloužíš mnohem víc, než já.. :* PS: Stovky nemusíš, nechci si otevřít chovnou stanici, stačí Alvin junior.

      Vymazat
  2. Ještě si stěžuj, hlavně, že sis nabila telefon. :D Děkuju za ten článek :* No, ale chovná stanice b nebyla tak špatná bych řekla.

    OdpovědětVymazat