středa 24. července 2013

Prolezla jsem statistiky



Čas od času mě chytne taková ta blogová nálada. Doufám, že nejsem jediná, která tímto stavem trpí, protože jestli jo, je se mnou asi něco špatně. Spočívá to v tom, že prolézám svůj blog, přemýšlím nad novými články, pročítám ty staré a taky koukám na statistiky, vlastně celej den nedělám nic jinýho, než že sedím u blogu a plánuju, přemýšlím, hloubám.

Dneska je ten den, kdy mě to zase chytlo. Možná to bude tím, že s Lucifrid makáme na novém vzhledu blogu (respektive, Lucifrid maká, já jen říkám jak by se mi co líbilo..:D). Když už o tom mluvíme, až budeme vzhled nastavovat, bude blog nedostupný, tak jen aby jste to věděli. :) Vzhled by se měl objevit do konce týdne, většinu už máme hotovou.


Tak teda od rána sedím a čučím do monitoru. Hraje mi k tomu Óčko, při tom se totiž píše nejlíp. Prolezla jsem statistiky a přišla na jednu zajímavou věc. Mnohem víc, než knižní články čtete moje zápisky, největší úspěch má článek První alkohol párty - Neúspěšná, Poznala jsem anděla, dále si taky dobře stojí TAG: "Co by kdyby.." a potom jsou nějaké knižní projekty a recenze.

Musím říct, že mě to překvapilo, ale jsem strašně ráda. Protože tyhle články jsou kompletně mojí tvorbou, zatímco třeba v knižních recenzích je zkopírovaná anotace a pak můj názor, není to teda zcela moje práce a asi z toho nemáte tolik, jako z těch článků mých zápisků.


Pokud jde o klíčová slova, tak si většina z vás pamatuje adresu blogu, za což jsem ráda..:) Potom sem taky chodíte právě díky TAGu: "Co by kdyby..", který mám od Mers.

Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jaké články by jste tu uvítali vy, zda spíše ty knižní, nebo nějaké ty o mě, podobné jako byla Alkohol párty..:)

Žádné komentáře:

Okomentovat