středa 10. července 2013

TAG: "Co by kdyby.."

Dne si dáme jen odpočinkový článek, byla jsem se projet na kole, potom si zaběhat a vtomhle horku už se mi nechce vymýšlet vůbec žádný článek, proto jsem se rozhodla pro TAG. Na stránkách u Mersmerize jsem našla TAG s názvem "Co by kdyby.." ihned mě zaujal podle názvu, po přečtení jsem byla ještě víc nadšená a rozhodla jsem se, že ho zveřejním i na svém blogu. Myslím, že je to skvěle vymyšlený TAG, který původně vznikl u Vratinky, tímto jí děkuji.
Ještě jsem se rozhodla TAG malinko pozměnit..::)


"Kdybych..."
..nestudovala obor, který studuji.. tak bych s největší pravděpodobností vysedávala ve školní lavici nějaké ekonomky a myslím, že bych tam nebyla spokojenější, než jsem na svém oboru. Ze začátku to se mnou a s mým studiem nevypadalo zrovna růžově, nebyli jsme kamarádi, ale mraky přešly a já jsem spokojená, neměnila bych.

..se neomezovala v jídle.. svět by se nejspíš nezbořil, když se zamyslím, vlastně se ani moc neomezuji. Když mám na něco chuť, prostě to s ním, nemám tak silnou vůli, abych okolo tabulky čokolády chodila a ani se jí nedotkla, i když bych jí ocenila! Vždy když nějak zhřeším, snažím se to vykompenzovat sportem, zatím se celkem daří, nemám postavu modelky, ale stěžovat si nemůžu.

..neutrácela tolik za knihy... moje peněženka by byla mnohem spokojenější a netřásla se strachy vždy, když se blížíme ke knihkupectví. Ale taky bych na druhou stranu byla nevzdělaná a neměla bych se slohových prací ve škole jedničky, moje slovní zásoba by určitě nebyla tam, kde díky knihám je. 


..měla neomezený vstup do sushi barů... tak bych za chvíli vypadala jako velká koule na nohách. Sushi je jedno z jídel, které si vážně nemohu odpustit, už si neumím představit, že bych ho třeba měsíc nejedla. A sushi bary by určitě zkrachovaly, protože bych s sebou vzala van Kotenovou a ostatní by měly smůlu, protože když se my dvě sejdeme u sushi, za chvíli je po zásobách a můžou zavřít. 

..nežila v ČR, bydlela bych... určitě v Berlíně v krásném velkém domečku se zahradou po které by pobíhal bernský salašnický pes. A pokud by to nebylo v Německu, bylo by to v Barceloně, ale to pouze v krajním případě. 

..mohla vynechat jednu nezbytnou činnost během dne... nemusím se dlouho rozmýšlet, jednoznačně by to bylo mytí vlasů. K téhle činnosti se neuvěřitelně dlouho přemlouvám, zvlášť o prázdninách, když vím, že budu doma, tak než se k umytí vlasů dokopu, musím už fakt vypadat hrozně. 



..poslechla radu mých rodičů... nikdy bych nebyla bruneta, ale blondýna se zničenými vlasy od toho věčného barvení, nebyla bych na škole na které jsem, neměla bych svého milovaného Beníka (pejsek - jorkšír). 

..nebydlela přes školní rok na internátu... vyhnula bych se mnoha průšvihům, ale nenašla bych si tolik úžasných přátel, nezažila bych ty neuvěřitelné salvy smíchu. Nenaučila bych se jak být vzhůru až do půlnoci, aniž bych umírala únavou. Nepoznala bych, co je to opravdový hlad :D. 

5 komentářů:

  1. Ach bože, já jsem dojatá! Ty bys mě nezapomněla vzít s sebou...jseš tak hodná:-). Jen nevím, jestli by na Tebe vůbec něco zbylo, v požírání sushi totiž nemám konkurenci:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jistě že nezapomněla :) Sushi bez tebe není sushi :) Myslím že ti směle konkuruji, nepodceňuj mě :D

      Vymazat
  2. Tag ve Tvém podání se mi moc líbí, máš originální odpovědi :) A Berlín je moji druhou láskou <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :)
      To mě těší, že nejsem jediná. :)

      Vymazat