sobota 13. července 2013

Život je jen náhoda (Lucie Bílá)

lucie_bila_zivot_je_jen_nahoda_s200Pro dnešek přináším takovou minirecenzi na foto knihu o profesním i soukromém životě jedné báječné zpěvačky Lucie Bílé.

Vladimír Komárek vždy říkal: „Co se napíše, to už se nemusí pamatovat.“ Já to říkám i o fotkách Lukáše Fronka. To on se mnou prožívá denně všechna vystoupení. Díky jeho fotkám můžu předchozí den hodit za hlavu a těšit se tak na ten následující. Začalo to rokem 2010, který byl tak neuvěřitelný, tak „fantastický“, že stálo za to vydat ho v knižní podobě. Je to takové holčičí obrázkové čtení. Kniha byla 4. května slavnostně pokřtěna a hurá na focení druhého dílu – 2011 – Život je jen náhoda.
Tak příjemné komiksové čtení, moji milí.
Vaše Lucie Bílá


Lucka u nás patří k velmi výrazným osobnostem v showbyznysu. Když se řekne její jméno, každý si představí tu černovlasou zpěvačku s pronikavým hlasem a skvělým úsměvem. Lucie ale není jen zpěvačka, ale také se aktivně podílí na mnoha charitativních akcích a to já oceňuji.
Líbí se mi, jak se chová ke svým fanouškům a k lidem okolo, už několikrát jsem se s ní setkala a nikdy se mi nestalo, že by byla negativní, odmítla se podepsat, nebo vyfotit. Vždycky mě naplnila energií a optimismem.

Pokud jde o knihu, tak já jsem naprosto spokojená. Z fotek, které v knize najdeme čiší optimismus, radost ze života a energie Lucky. Komentáře k fotografiím připisovala sama zpěvačka, takže vidíme, že si nenechala udělat knihu a sama neseděla na kafi, ale na tvorbě knihy se aktivně podílela. Najdeme tam jak fotky z koncertů, tak fotky ze soukromého života, které jinde nemáme možnost vidět.
Ke knize je přiloženo ještě DVD na kterém určitě budou zajímavé scény. Bohužel jsem ho ještě neměla možnost shlédnout, kniha totiž poputuje k mé babičce, jako narozeninový dárek, proto jí nechci DVD rozbalovat a podívám se na něj až s babičkou.


Pokud i vy patříte mezi fanynky a fanoušky Lucie Bílé, tak koupi knihy určitě doporučuji. Nebudou to vyhozené peníze, ale dobře investované. :) To mohu potvrdit.

Žádné komentáře:

Okomentovat