pondělí 5. srpna 2013

Angličanka ze mě asi nebude

Pěkný den moji báječní čtenáři, dnes jsem se rozhodla psát o tom, jak se ze mě najednou stala středoškolačka s povinností studia anglického jazyka.
   Nebylo by na tom nic divného, angličtina je v dnešní době důležitá a už se bez ní nikdo neobejdeme. Ale nechodila jsem bohužel na tu neprestižnější základní školu a učila se jen jeden cizí jazyk, tím byla němčina. Miluju ten jazyk, ale tím hlavním na mé střední škole byla angličtina, nedalo se nic dělat a musela jsem se do toho pustit.

V mojí anglické skupině (15 lidí) jsem jediná kdo anglicky neumí vůbec. Takže to nebylo jednoduchý, ale sranda tam vážně je. Učitelka si tam s pár lidma konverzuje anglicky a já se snažím pochytit každý slovo, vznikne mi nějaká věta, když nedává trochu smysl, zbytek si domyslím a ono z toho něco vyjde.

Aby jste se taky pobavili. Zveřejním vám tu jednu perličku z mých výroků, kterou si pamatuju.

Řeknu vám, že číst ty divný a dlouhý anglický slova jako třeba language není žádná sranda! Teda alespoň pro mě ne, pro moje spolužáky většinou jo. :)


Jednou jsme se takhle bavili o jídle a já měla říct, že bych si dala polévku.
 I would like soup. Tak napsaný je to pěkně že jo. Ale kdo to má přečíst? Pokusila jsem se o to. Ale kdo měl vědět, že když se soup špatně přečte, vznikne z toho soap, což znamená mýdlo. Můj přeřek vyvolal velký výbuch smíchu, jenže já pořád nevěděla co jsem řekla špatně. :D

Až na ty chvíle, kdy fakt nevím co se po mě chce, je to tam fajn :) Je někdo z vás taky takový jazykový začátečník? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat