čtvrtek 15. srpna 2013

Balea: Ochrana vlasů při fénování

Už nějakou dobu mám doma Balea emulzi pro ochranu vlasů při fénování a pečlivě jí testuji. Koupila jsem jí se záměrem používat jí i při žehlení. Mám tuto značku velmi ráda, nikdy mě nějak drasticky nezklamala, za tu cenu nemůžeme čekat veliké zázraky, ale občas menší zklamání, občas průměr a občas velké překvapení.

Emulze zanechá plné a perfektně upravené vlasy, aniž by je poškodila. Formule propůjčují hedvábně zdravý lesk. 


Při prvním použití mě překvapilo jak krásně je emulze parfémovaná. Začala jsem ji používat před žehlením, ale to nebylo to pravé. Vlasy byly po aplikaci slepené a takové lepkavé na dotek. Tak jsem jí tedy potom začala používat před fénováním a občas jsem stříkla i v průběhů fénování. Žádné slepené vlasy jsem nezaregistrovala, ale zaregistrovala jsem rozdíl při fénování s emulzí a bez. 
Vlasy vypadají trošku zdravěji, nejsou po fénování tak vysušené a roztřepené. Svou ochrannou funkci určitě emulze splnila. 

Jsem trošku proti aplikaci, ale není to žádná šílenost, která by se nedala přežít. Po stříknutí na vlasy je to spíše taková pěna a tak, když má člověk delší husté vlasy, aplikace není tak dobrá, aby pokryla všechny vlasy, pokud opravdu chceme pokrýt každý vlasy, spotřebujeme velké množství výrobku. Emulze není drahá, tak to není zas takový nedostatek, ale určitě by se to dalo vylepšit. 


Shrnula bych to tak, že emulze skvěle plní svou funkci, ale pokud čekáte nějaký obrovský zázrak, sáhněte radši po nějaké kolegyni této termoochrany (např Loreal). Emulze má pár nedostatků, ale já bych jí určitě doporučila, pokud se spokojíte s takovým průměrem, co se týče ochrany. Věc, ze které jsem opravdu nadšená je parfemace, hlavně kvůli té u emulze zůstávám. 

4 komentáře:

  1. Já ji mám a nedám na ni dopustit! je dokonalá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě zase tolik nesedla, ale špatná není. :)

      Vymazat
  2. Aspoň vím pro co sáhnout, když budu chtít levnější termoochranu ;)
    PS: Odpovídala jsem si na mém blogu ohledně toho patchworku :)Píšu ti to radši i sem - je to mixfactory.cz ;)

    OdpovědětVymazat