pátek 9. srpna 2013

Bude se pracovat - Motivace je veliká! (Sony VAIO)



Jsou věci, které se mi nezamlouvají a nejradši bych je změnila. Jednou z nich je třeba fakt, že pokud vám není 18 let, nikde vás nezaměstnají. To je podle mě hrozná blbost. Jsou lidi, kteří mají třeba v 16-17 letech víc rozumu než ti plnoletí, ale na druhou stranu chápu, že se bojí člověku, který není právně zodpovědný dát nějakou pořádnou práci.

Říkala jsem si, že v tak velkém městě jako je Plzeň se bude brigáda shánět snadno. Ale ono nic. Mám za sebou první ročník na střední a bez brigády. Žiju z peněz, které mi dají rodiče. Ale mně se to takhle fakt nelíbí. Budu dělat cokoli, jen ať je to prostě nějaká finančně ohodnocená práce.


Mám opravdu minimální nároky, ale není mi 18, nikde mě nechtějí. Já se ale rozhodla, že to prostě změním. Jakmile se v září zase dostanu do Plzně, zvednu zadničku od notebooku, kašlu na nějaký odepisování na emaily a prostě půjdu do nějakého toho podniku a na brigádu se zeptám.


A jaká je moje motivace? Jeden bílý krasavec značky VAIO. Teď jsem si vzpomněla, že bych vám mohla říct jednu informaci o mně. Mám strašně ráda bílou barvu, zabírá velkou část mého šatníku, mám bílý mobil a jediné co mi schází je bílý notebook. Vždycky se mi bílé notebooky líbily, ale nikdy jsem žádný nedostala. Teď si na něj ale vydělám sama a brzy se bude tenhle krasavec rozvalovat na mém stole a já budu moct konečně pořádně psát články na velké ploše, nyní blog vzniká na malém netbooku značky Asus. A to opravdu není to pravé ořechové.


Takže mi prosím držte palce, ať nějakou tu brigádu v září seženu a ať si mohu za nějakou dobu tento notebook dopřát. :) Slibuju, že se pak budu blogu opravdu věnovat! :) A pokud mi notebook skončí doma do konce příštího školního roku, uspořádám vám obrovskou giveaway! :)

2 komentáře:

  1. Já roznášela letáky, když mi nebylo 18. A myslím, že velké obchoďáky budou někoho brát - sice ne na pokladnu, kde si vyděláš víc, ale doplŇování, popřípadě někde u pultu (pak jsem pracovala v Globusu, nabírala jsem tam aktivně saláty a krájela sýry). Tak zkus asi tohle.
    Možná se ještě něco najde, ale tohle jsou vlastní zkušenosti. :o)

    OdpovědětVymazat