úterý 6. srpna 2013

Chata tour - 30.7 - 6.8. 2013

Pěkné úterní odpoledne :)

Dnes v jedenáct jsem se vrátila z týdenní dovolené na chatě s přáteli. Musím říct, počasí se vyvedlo, kolektiv se vyvedl, hlady jsme neumřely, takže vlastně bylo všechno fajn. :) Pokud Vás zajímá, jak jsem se měla, co všechno se dělo a jak to celé probíhalo, určitě čtěte dál.


Hlavní účel náš výlet splnil - relax. Pořádně jsem si odpočinula, teda v rámci možností. Pohodičku mi občas narušovaly vřískající děti od vedle, ale zjistila jsem, že to nejsou takoví ďáblové, jak se na první pohled zdálo. Co si budeme povídat, kdyby vám někdo lezl domů oknem a kradl vám bonbony, taky by jste nebyli rádi. Ale když s těmi malými ďáblíky najdete společnou řeč, hned je to jiné.

Jmenoval se Lukášek a bylo mu 10 let. Byl na chatě vedle nás, s taťkou, skvělým (krásným) chlapem. Bylo to hrozné zlobidlo, ale když přišla řeč na filmy nebo hry, stal se z něj andílek. Povídal si, smál se, zkrátka byl úžasný. Nikdy nezapomenu na jeho oči plné slz, když ho nechal táta samotného doma.

A teď už k mému pobytu na chatě.. Slovo toaleta a splachování jsem skoro zapomněla. Místo toho se do mého slovníku zapsaly les a kadibudka. Sprcha byla solární a před chatou, kde neustále běhali ti malí ďáblové, takže klidná sprcha bylo něco neuvěřitelného.


Pokud jde o jídlo, tak šéfkuchařka A. se o nás skvěle starala. Vařila každý den. Jakmile se do kuchyně snažil dostat někdo jiný, důsledně mu vysvětlila, že to fakt nejde. Na nás ostatní zbylo jen nádobí (většinou teda na mě) a že ho nebylo málo. Jednou zkusila vařit Tí. a obědvaly jsme ve tři odpoledne syrové pirohy.

Nechci tady dlouho něco vypisovat, stejně by vás to asi nebavilo, takže tohle stačí. Článek slouží hlavně k tomu, abych si já v budoucnu připomněla, že jsem byla ve svých 16-ti letech na první dovolené bez rodičů a jaké to bylo. :) Pokud by vás něco zajímalo, určitě se ptejte v komentářích, všechno vylíčím. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat