sobota 17. srpna 2013

Co o mně možná nevíte

Dnes jsem se rozhodla napsat vám o sobě pár informací, které možná nevíte. Blog mám teprve chvíli, tak si myslím, že jste toho o mně zatím moc zjistit nestihli. Pokud o mně tedy chcete mít nějaký malý přehled a zajímá vás, jak to se mnou je, určitě čtěte dál. :)




  • Mé pravé jméno je Dominika - Jo já vím, tohle neni žádná překvapivá informace, vzhledem k adrese blogu, jen jsem chtěla začít něčím normálním, předvídatelným. Ale když už jsem to nakousla, nesnáším, když mi někdo říká Dominika, to jméno se mi nelíbí a vždy, když mi tak někdo řekne, přijde mi, že se na mně zlobí, nebo mě nemá rád. 
  • Mám dva sourozence - Mladší sestru Natálii (5 let) a staršího bratra Patrika (19 let)
  • Chodím na střední školu - To je taky logický fakt. Studuji na jedné plzeňské střední škole a obývám internát. 
  • Mé znamení zvěrokruhu je Střelec
  • Jsem Semivegetariánka - Druh vegetariánství, při kterém je povoleno jíst kuřecí (světlé) maso a ryby. Mírnější forma vegetariánství.
  • Mám doma dva Jorkšírky - Fenku Nelly a psa Bena, oběma je 10 měsíců. 
  • Miluji němčinu a Německo - V budoucnu bych chtěla nějakou dobu v Německu žít.
  • Jsem fanoušek adrenalinu - Rychlá auta, bungee jumping, skok padákem, to je moje. K narozeninám bych chtěla jízdu v Lamborghini. V budoucnu další adrenalinové zážitky. 

Tak to by asi pro dnešek stačilo. Těší mě, pokud jste se zase dozvěděli něco nového. A pokud bude o tento typ článku zájem, ještě nějaký sepíšu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat