pátek 23. srpna 2013

Dva dny pracujícím občanem

Krásné páteční dopoledne moji milí.. :)

Už čtyři dny se na blogu neukázal žádný článek, to u mě není zvykem. Mohli jste si všimnout, že většinou píšu obden. Ale moje menší neaktivita má svůj důvod. Na dva dny se ze mě stal pracující člověk. Peníze jsou v dnešní době hodně důležitou součástí a i mě se nějaká ta korunka hodí. :)

Fakt jsem něco dělala..:))
Stalo se to tak.. Můj brácha dělá kuchaře v jedné restauraci, co tu máme. A vypadla jim servírka, tak řekl mě, jestli bych to na dva, nebo tři dny nevzala. A já samozřejmě souhlasila, teď totiž žádné plány stejně nemám. Říkala jsem si, že to bude pohoda, počasí celkem ušlo, ale žádné tropy, tak jsem žila v domnění, že nepřijde moc lidí.. Ale opak byl pravdou. Hospoda byla plná a já se za barem nestačila otáčet. První den v pracovním kolotoči jsem se dostala do postele po půlnoci a ten druhý až kolem druhé hodiny ráno.

Ale když si člověk potom plánuje, co všechno si za vydělané penízky koupí, zapomene na bolavé nohy, nepříjemné zákazníky i spálenou ruku.

Bylo tam ale i pár úsměvných okamžiků. Utvrdila jsem se v tom, že jednou chci pracovat s lidma, je to totiž ta nejvděčnější práce. :) No jen řekněte.. Kde jinde by vám přišli lidi do hospody s kozlíkem, který by vám na zahrádce ožíral kytky? Skáču kolem lidí v hospodě, vyjdu ven a tam kozlík, to si pak chvíli říkáte, jestli v té smaženici co jste jedli nebyly lysohlávky..

Takhle mi bráška přinesl moje první vlastnoručně vydělané peníze.. :) 
Bylo to zkrátka fajn..:) Mám báječného bráchu a máme spolu úžasný vztah..:)

Pokud jde ještě o nějaký novinky.. Tak jsem zase změnila výběr notebooku.. Mám dva nové favority.. Upustím od bílého notebooku, zjistila jsem, že Sony vaio nakonec není to pravé.. Pokud by se mezi vámi našel někdo, kdo rozumí notebookům, určitě se mi ozvěte na email (Dominica.Droom@seznam.cz), potřebovala bych poradit.. 

Díky moc :)

Mějte se fajn..
D. :))

Žádné komentáře:

Okomentovat