středa 7. srpna 2013

Knižní blog možná není to pravé ořechové..

Pěkný středeční večer :)

Dnes jsem se pilně věnovala blogu, předepisovala nějaké články, mám teď plno nápadů (nechci to zakřiknout) a tak zveřejňuji dnes druhý článek. Jak jsem si tak pročítala články, které jsem už napsala, zjistila jsem, že knižní blog pro mě asi nebude úplně to pravé ořechové. V poslední době mám na čtení strašně málo času a jsem si jistá, že až budu zase chodit do školy, bude to ještě horší - na řadu přijde učení a pokud jde o knihy, bude to jen povinná četba.


A tak po dlouhém přemýšlení jsem se rozhodla, že knižní blog asi opravdu není to, co hledám. Takže to budu muset nějak změnit. Určitě bych nechtěla knihy z blogu úplně vyškrtnout, ale nebude to zásadní téma, protože by blog zel prázdnotou.

Jednu věc vím naprosto jistě, že i když nemám moc čtenářů a vlastně nevím na co přesně blog zaměřím, nechci přestat psát. Psaní mě baví a myslím (doufám), že mi to i trošku jde. Píšu ráda a chci s tím pokračovat, blog je takové moje útočiště.

Je těžké přijít s originálním obsahem blogu, protože beauty blogy existují, knižní taky, fan blogy, deníčky.. A protože tohle všechno už někdo založil, rozhodla jsem se přijít s nějakou tou novinkou, teda skoro. Skloubím to všechno dohromady.
   Rádi si čtete moje zábavné příhody, takže ty tu budu publikovat, dále něco o knihách, dokonce i já používám kosmetiku, takže o té bych se tu taky ráda zmiňovala, dále bych do obsahu blogu ráda vmísila i něco o škole, o mé škole, o organizaci poznámek, o bydlení na internátu, výběru školy.

Z toho vyplývá, že blog projde určitými změnami, přibydou nové rubriky, některé ubydou. Všechno co ještě naplánuji a musím přemluvit Lucifrid, aby mi se vším pomohla, kdyby mě měla po ruce, určitě by mě flákla pánvičkou, jak si pořád vymýšlím. :)

Budu ráda, když se vyjádříte v komentářích, co si myslíte o mém nápadu, co by jste tu uvítali a co naopak ne. :)

2 komentáře: