sobota 3. srpna 2013

Knižní zlozvyky (1)

Projekt z dílny Roxanne
O co jde: Představit své stávající, nebo předchozí knižní zlozvyky. 

Už nějakou dobu jsem rozhodnutá, že se pustím do projektu s názvem Knižní zlozvyky, který vymyslela skvělá Roxanne. Když jsem ho u ní viděla, říkala jsem si, že je to naprosto úžasný nápad a že se do tohoto projektu prostě musím zapojit. Ale pořád jsem se nemohla dokopat k tomu, abych napsala článek do této rubriky, byla tu pořád prázdná. Ale teď, když odjíždím na chatu a musím přednastavit články, řekla jsem si, že by bylo fajn, napsat konečně článek o Knižních zlozvycích. 

Takže na jaký zlozvyk se podíváme v prvním článku? Na nedočítání knih! Dělám to hrozně často, když mě kniha nezaujme. Jakmile mě určitý titul nezaujme tak do 50 stránky a není to nějaká kniha, za kterou jsem dala hodně peněz, nebo se na ní fakt těšila, tak jí prostě odložím a už jí nečtu.

Já vím, že se to dělat nemá. Ale když mě některé ty knihy vážně nebaví. Čtení si pak vůbec neužiju, kniha je pro mě o ničem. Ale nebylo by to tak hrozné, kdybych knihy nedočítala jen tehdy, když mě nebaví. Já to udělám třeba i když si z knihovny půjčím hodně knih na které se těším a nevím, kterou číst jako první, tak nějakou rozečtu a pak protože se těším na tu další, tak tu první nedočtu. 

Jsem hrozná, já to vím. Ale prostě si nemůžu pomoct. Asi si budu muset z knihovny půjčovat jen jednu knížku a budu tam chodit každej tejden, jinak fakt nevím. 

Prosím řekněte mi, že nejsem jediná,která trpí tímhle zlozvykem. Protože jestli jo, tak je to vážně trošku děsivý a já se o sebe začínám bát. Pokud ale tímhle zlozvykem trpíte, nebo jste dříve trpěli i vy, budu ráda když mi poradíte jak se ho mám zbavit. :)

PS: Doufám, že si užíváte prázdniny, já jsem stále na chatě a určitě se mám skvěle. Už 6.8 se vrátím, nezapomeňte. :)

3 komentáře:

  1. No u mě to není zlozvyk jelikož se to stalo asi jen jednou či dvakrát, ale nezoufej a užívej prázdniny :D

    OdpovědětVymazat
  2. No, tak proc bys to cetla dal, kdyz te to nebavi, ze jo? :) Myslim, ze se mi to stalo asi jen jednou, dvakrat, ale ja si kupuju/pujcuju knizky, o kterych si predem neco prectu/zjistim a tak se vzdy trefim. A ano, byvaly doby, kdy jsem mela z knihovny napujcovane destiky knizek a nektere jsem musela prodlouzit nebo pujcit znova. Ted mam zrovna cteci obdobi, ale v knihovne uz jsem nebyla par mesicu, ctu z te me obri knihovny, kam porad nakupuju knizky, ale nestiham cist :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu muset zavést stejný systém jako ty, Luc. :) Jen kupuj a hlavně čti. :P

      Vymazat