čtvrtek 8. srpna 2013

Ohlédnutí za blogem: Červenec

Včera, když jsem měla tu tvůrčí náladu, dostala jsem takový nápad. Každý měsíc tu budu publikovat článek s názvem Ohlédnutí za blogem. Najdete tu takové moje postřehy, nějaké statistiky, zkrátka všechno, co se týká blogu a stalo se to za ten určitý měsíc. Vy možná zjistíte něco nového a já to budu mít pěkně na jednom místě seřazené.

A teď už se do toho pustíme.
   Uteklo to jako voda a blog 1.8.2013 oslavil krásný měsíc svého vzniku.

   V této chvíli má blog:

11 pravidelných čtenářů
34 publikovaných příspěvků
47 publikovaných komentářů
1189 zobrazení stránky. 
Za tyto skvělá čísla vděčím vám, čtenářům, budu moc ráda, když se budou dále zvyšovat.

Pokud jde o oblíbenost článků, tak na prvním místě se stále drží TAG: "Co by kdyby" a hned pod ním je článek "První alkohol párty - Neúspěšná"

Blog si prošel už dvěma vzhledy, tady jsou podoby:




Vzhled blogu se v srpnu podle mých plánů bude měnit. Nyní je také zaměřen hlavně na knihy a jak už jsem předeslala, bude se měnit i jeho obsah. Těšte se. :)

S tím, jak blog roste a postupuje jsem já osobně spokojená a těším se na další čísla, statistiky a hlavně na vaše komentáře, protože bez těch by blog nebyl blogem. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat