pondělí 26. srpna 2013

Předškolní stres

Krásné pondělní ráno. :)

Dnes jsem tu zase s jedním z deníčkovských zápisků, omlouvám se, ale teď nemám jiné nápady, tak doufám, že nepohrdnete ani tímto článkem. Slibuji, že se začátkem školy se to změní a budu vás zahlcovat, doufám že, zajímavými články.

Vyhlídnutý batoh :)

Vy všichni, co jste si teď užívali dvou krásných měsíců volna už se určitě taky připravujete na ten pracovní proces do kterého vás příchod do školy opět zařadí. Ani já nezahálím a už také myslím na školu. Vlastně se tam celkem těším, ale k tomu se dostanu. :)

Začínám vybírat a nakupovat školní pomůcky, nějaké ty sešity, propisky, zvýrazňovače a podobně, to všichni znáte. Čeká mě ale také koupě nové cestovní tašky a batohu. Už jsem si je vyhlédla, obrázky tady máte. Zítra, pokud bude počasí přát, nejspíš vyrazím a pokoupím to.

S největší pravděpodobností mě také čeká stěhování na jiný pokoj na internátu. Se spolubydlící jsme se teď přes prázdniny několikrát nepohodly a já jsem si jistá, že už to nepůjde dál. Dnes se dozvím, jestli budu mít nové vyhlídnuté bydlení a nebo jestli budu spát na chodbě. Tak mi držte palce prosím..:)

Vyhlídnutá cestovní taška :)
RŮŽOVÁ ÉRA ;)))

A jak jsem na začátku psala, že se do školy celkem těším. Tak teda jako těším, za těmi lidmi, vzhledem k tomu že z domova to mám do školy 77 km, tak jsem nikoho z nich přes prázdniny neviděla. To nadšení mi ale trošku kazí učení. Ale všechno se dá zvládnout. :) Kdo by v září, když jsem byla stále v slzách, řekl, že se tam budu těšit? Já teda ne! :)


Co vy? Také jste v předškolním stresu? Nebo nic neřešíte? :)

5 komentářů:

  1. Taky se na to pomalu začínám připravovat.
    Sice mi už zbývá jen jeden rok na střední, ale totálně se mi tam nechce.
    Jinak s tím intrem držím palce. Snad dostaneš na pokoj někoho lepšího ;)

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíš, a minulý rok touto dobou ses toho bála! A teď se těšíš ;-) Dej vědět, jak to dopadlo s bydlením!

    OdpovědětVymazat
  3. ale bude super! ked tam mas super ludi to je hlavne!


    Inak uz len posledne 4 dni WELEDA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat