úterý 13. srpna 2013

TAG: Moje závislosti

Pěkné úterní odpoledne :)

Ano já vím, že je tu další článek ve formě TAGu a omlouvám se. Ale nějak mě teď opustila múza a nemám náladu na vymýšlení pořádných článků, zvlášť když se mi nedostává žádné pořádné odezvy od čtenářů. Možná je to jen chvilková krize, možná ne..

zdroj
A teď už k TAGu. Bude trošku jiný než všechny ty TAGy, co jsem tu dosud měla. A v čem? Tento je z mé dílny, už dlouho jsem chtěla vytvořit nějaký projekt, či TAG a dnes mě ten nápad udeřil jako blesk z čistého nebe.

TAG, jak už vypovídá název, je o tom, napsat několik věcí, na kterých jste závislé. Čtenáři vás tak víc poznají a vy si to zrekapitulujete. Budu ráda, pokud se ještě někdo do TAGu zapojíte a klidně mi můžete hodit do komentáře odkaz. :)

Moje závislosti

Telefon

Bez telefonu nedám ani ránu, když ho nemám u sebe, nevím kolik je hodin, nemám budík, nenajdu cestu ve tmě. Potřebuju ho mít stále v kapse, nebo v kabelce. Jakmile ho u sebe nemám, nebo je jeho stav baterky kritický, jsem nervózní, potřebuju být k dispozici. A vůbec nechápu, jak může někdo vyjít ven bez mobilu.

Postel

Bez té by to prostě nešlo. I přesto, že v ní už nějakou dobu netrávím tolik času, kolik bych měla a potřebovala. Je to pro mě místo relaxu. Spánek mě dobíjí energií, v posteli se také učím a někdy tam i jím. Kdybych neměla postel, byla bych nevyspalá, nenaučená a nenajedená. 

Krém na ruce a Balzám na rty

Dvě věci z kosmetiky, bez kterých nevyjdu ven. Doma mám na každé poličce jeden krém a jeden balzám, stejně tak v každé kabelce a bundě. Mám hodně citlivou pokožku na rukou, začne se mi loupat, při větší změně počasí, nebo když mám ruce v nějakých čistících prostředcích. A pokud jde o balzám, nesnesu, když mám suché rty, stále je musím mazat.

zdroj

Pistáciové oříšky

Jakmile se ke mě dostane sáček pistáciových oříšků, s nikým se nedělím, jsem schopná se poprat a neznám kamarády! Pistáciové oříšky jsou prostě moje závislost a je mi jedno, že chutnají i jiným lidem, já se prostě nedělím. Snažím se omezovat sladké a tak když mě začne honit mlsná, vytáhnu pistáciové oříšky. :)

Hudba

Nedokážu si představit den bez hudby. Naučila jsem se velké množství činností dělat se sluchátky v uších, nebo s puštěným radiem a už to neumím jinak. 

Já myslím, že to by pro dnešek stačilo. :)

3 komentáře:

  1. Pistácie! Ach bože, tak za ty bych teď vraždila - fakt jsem na ně dostala chuť :D

    S mobilem mám podobném problémy, přítel se mi vždycky směje že bez něj bych to ani nebyla já. Furt v něm něco kutám, furt ho musím po ruce :D A postel! To je prostě srdeční záležitost. Nejradši bych měla nějakou kapesní pořád sebou :D

    OdpovědětVymazat