pondělí 30. září 2013

Geniální pomocník na pčíkací, kašlací a bolestivé období

Tak jsem si nedávno říkala, jak dlouho už jsem v tý škole nechyběla. To, že za sebou máme teprve měsíc bych vytěsnila, přece jen, čtyři týdny jsou čtyři týdny, že. Jsem byla pořád zdravá jak rybka a pískala jsem si.

V pátek sobotu jsem ale cejtila nějakýho vetřelce.. Začaly mě bolet nožky, za chvíli ruce a usínala jsem pomalu i ve stoje. Ale řikam, hele Domi, to bude v pohodě, jseš nevyspalá, zítra budeš zas jak rybka. Absolvovala jsem oslavu babiččiných narozenin a do postele se dostala na pár hodin.


V neděli mi bylo snad ještě hůř. Ale nebudu do sebe přece cpát nějakou chemii, nesnášim kapky, prášky a ty další blbůstky. Ale nemůžu přece teď chybět! Začátek školního roku, testy, zkoušení, já si prostě nemůžu dovolit bejt doma.

Pořád jsem si teda stála za tim že odjedu a bude mi hej. Když jsem to ale odpoledne zalomila na gauči ještě před tím, než jsem hlavou dopadla na polštář, bylo vymalováno. Začala jsem ucucávat čaj a k posteli přišel můj úžasný pomocník. Sprej Strepsils. Když už mě bolí v krku, cucací tablety jsou zlo, nejradši bych je hodila za topení.

Loni, když jsem byla nemocná každé dva týdny, objevila jsem Strepsils ve spreji, žádný hnusný tobolky. Stačilo jednou stříknout do pusinky a bylo po bolesti. Na únavu a bolest kostiček sice nepůsobí, ale krček je jako znovuzrozenej.


Zůstala jsem teda doma, hajám, odpočívám a dávám se dohromady. Cucám čajíček, stříkám do pusinky a pročítám články Bebe, řeknu vám, ta holka mě dostává. Po přečtení několika jejich článků už jsem si zase vybrala pár (čti tunu) produktů, co prostě musim mít.

Žádné komentáře:

Okomentovat