středa 18. září 2013

Lahev Equa

Pěkné středeční odpoledne, mé milé..:)

Dnes se podíváme na senzaci s názvem Equa lahev, kterou jsem si nedávno pořídila.



Každý člověk na naší planetě spotřebuje 168 plastových lahví ročně. Připojte se i vy k těm, kdo berou ohledy na přírodu a už se nechtějí dívat, jak svou zemi zahlcujeme odpadky.
Lahev EQUA vznikla spojením slov EKO a AQUA, splňuje ty nejvyšší ekologické parametry, je přírodou snadno odbouratelná a hlavně – používat ji můžete až 10 let.

Se zdravotně nezávadnou lahví EQUA budete in, vždy s čerstvým nápojem po ruce a navíc ušetříte za drahé a nekvalitní kupované vody. Lahve EQUA jsou odolné vůči teplu a působení chemikálií. Můžete je používat na studené nebo horké nápoje do 100 °C. Odolají mytí v myčce i působení čistících tablet. 10 % ze zisku prodeje lahví EQUA putuje ekologickým organizacím po celém světě. 
   Jsou vyrobené z materiálu Eastman Tritan, který neobsahuje BPA (BPA (2,2-bis(4-hydroxyfenyl)pro­pan) je používán k výrobě PET lahví, kojeneckých lahví, plastových příborů, dóz na potraviny ad. a zvyšuje riziko rakoviny prsu, úbytek spermií u mužů. Může mít neblahý vliv i na endokrinní systém, způsobovat onemocnění srdce, cukrovku či problémy s erekcí. ), nezpůsobují tak žádné alergie a jsou vhodné i pro děti. 


Na ekologický věcičky a pomoc přírodě já slyším. Už nějakou dobu jsem po Equa lahvích pokukovala, ale teprve po zjištění, co vlastně je to BPA jsem se rozhodla že si jednu opravdu koupím. Chtěla jsem si objednat přes internet jednu tu úžasnou lahev se skvělým designem, ale poštovné mě odrazovalo. Včera jsem se ale šla do Albi podívat na diáře a uviděla tyto lahve. Nerozmýšlela jsem se, stačilo jen vybrat barvu a bylo hotovo.

 Lahve mají v Albi za 259 Kč, stejně jako na internetu. Akorát neměli s designem, tak jsem si vzala obyčejnou zelenou, kterou vidíte na fotkách. Lahve se vyrábějí o objemu 400 ml a 600 ml. Já jsem si vzala tu větší, protože tuto lahev beru jako takový donucovací prostředek k tomu, abych začala konečně pít, protože když si koupím pití v PET lahvi (1,5 l) vydrží mi klidně tři dny, což určitě není dobře.

Z lahve se pije velmi dobře, není těžká takže jí v pohodě unesete v ruce, nebo v tašce. Má skvělou velikost, vejde se do každé kabelky. Dnes jsem jí vytáhla ve škole a hned mi byla pochválena, v pohodě jsem ji přes hodiny nechávala na lavici a dnes celých 600 ml vypila, což je na mě velký úspěch.

Tady už jsem testovala, zda lahev zvládne horký čaj, přímo z konvice.
Obstála skvěle! :)
Pro mě byla a je Equa lahev skvělou investicí. Naučím se konečně pořádně dodržovat pitný režim, pít čistou vodu, ušetřím za všechny ty Mattoni a Aquila minerálky  a k tomu všemu ještě pomůžu přírodě? No jen mi povězte, do čeho jiného by jste chtěli peníze investovat, když ne do svého zdraví a čistoty planety? :)

7 komentářů:

  1. Já mám něco podobného - Bobble láhev s filtrem a taky jsem za ni moc ráda, celé dva roky jsem z ní pila na výšce v Ostravě a jednou jsem ji zapoměla doma a natočila si tam z kohoutku vodu do obyč. petky a málem jsem to vyprskla jak to bylo hnusné..celou dobu mi krásně filtrovala ten chlorovaný humus k nepoznání! Akorát díky tomu filtru jí používám pouze na vodu, u této se mi líbí, že se dá použít i na čaj:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O bobble lahvi jsem taky přemýšlela :) Ale v té době jsem ještě vodu moc nemusela, tak jsem si říkala, že mi bude k ničemu. Dnes bych si jí ale určitě koupila. :)

      Vymazat
    2. je vážně fajn!! třeba doma jsem jí sice moc nepoužívala protože máme dobrou vodu, ale všude, kde si člověk není jistý chutí či kvalitou tak tam poslouží perfektně, no vodu z potoka to asi nevyfiltruje:D ale různé pachutě zvládá skvěle:)

      Vymazat
    3. Tak zatím mám ještě kolem sebe pořád kohoutky, takže filtrovat vodu z potoka nepotřebuju, ale člověk nikdy neví, že jo :D Myslím že se po ní poohlídnu.:) Děkuju za doporučení :)

      Vymazat
    4. http://www.waterbobble.cz/ tady si jukni na ofišl info, mají tam i propočítané na jak dlouho vydrží jeden filtr, vždy cca po 150 l se má vyměnit, já to měnila za delší dobu, než píšou, orientačně jsem si propočetla kolik toho z ní za týden vypiju (některé dny jsem z ní nepila vůbec apod.) takže jsem ani nemusela tak často náhradní filtry kupovat:)

      Vymazat
    5. Děkuju..:))
      Vypadá vážně moc dobře. :)

      Vymazat
  2. ahoj, rozmýšľam nad jej kúpou no zaujímalo by ma či nepreteká. Chcela by som si do nej variť teplý čaj a nosiť ju len tak hodenú v kabelke, no bojím sa, že bude tiecť.

    OdpovědětVymazat