neděle 1. září 2013

Nákupy, modeling, stres, smích, aneb.. Poslední dny prázdnin

Krásné nedělní dopoledne, moji milí..:)

Zase jsem se pár dní neozvala.. Ale nezapomněla jsem na vás, pečlivě sleduji komentáře a dívám se na vaše blogy. Jen jsem neměla co psát, bylo by to totiž stále to samé. Škola, intr.. Dnes jsem se ale rozhodla, že vám sepíšu článek, přece tu blog nenechám takhle prázdný. :)

Co se tedy dělo těch několik dní, co jsem byla tak nějak mimo blog?


Byla jsem znovu na nákupech, tentokrát už ne do školy, ale potřebovala jsem novou podzimní bundu. Hned při příchodu mi jedna krásná bílá padla do oka a já už nechtěla odejít s žádnou jinou.. Ale po bližším zkoumání jsem zjistila, že na sobě má nějaké fleky.. Tak teda volám mamce a ona že v pohodě, vyperem to! Takže já happy jak dva grepy, že mám bundu, pěkně si jí nesu domů. Bundu dva dny čistíme, pereme, čistíme něčim jinym, zase pereme.
   Ten růžovej wanish z reklamy máme doma samozřejmě taky, tak to na to dáme a látka rozežraná.. Chytrá babička tam našila záplatu puma a z bundy za 300 je najednou značková :D

Včera taky přijela teta.. Před pár týdny si zamilovala focení, koupila si zrcadlovku a tak nedělá nic jiného. Většinou jsem já testovací objekt. Tak jsem si opět zahrála na modelku a musím říct, že to není vůbec špatný. :) Všichni se soustředí na vás a zkrátka je to celé jenom o vás. Já vim, je to sobecký, ale vyzkoušet by si to měl každej, ten pocit..:) A pak ty výsledky! :)

A pak je tu samozřejmě škola a intr.. Balím, balím a balím.. A pořád si říkám, že se ty tašky asi zmenčujou, nebo co..:) A nebo toho možná potřebuju čim dál víc.. Ale to se mi nezdá, jsem přece skromná..:D Chvíli se mi tam chce, směju se.. Pak jsem ve stresu a brečela bych.. Ale zkrátka.. Bude to fajn! :) Zase být s těmi lidmi, vymýšlet šílenosti..:)

Zase utíkám k balení a přípravám, tak se mějte miláčkové..:)

Žádné komentáře:

Okomentovat