úterý 3. září 2013

Nástup do pracovního procesu + Memphis



A je to tady.. Zahájení školního roku je za námi a teď už to všechno zase začne. Náš rukopis už zase vypadá o něco jinak, ročník napsaný na našich sešitech je o stupeň vyšší, učení je víc a času je míň. Naše příprava do školy by měla být bude svědomitější. No zkrátka už nebudeme moct spát do deseti a celý den se jen flákat, ve škole se od nás čeká soustředěnost už od nelidských osmi hodin ráno až do nějakých půl třetí (v mém případě).


Bráška mě teda pěkně v neděli odvezl na intr, bez nervového kolapsu a vzájemného ukamenování jsme cestou zvládli několik nepřizpůsobivých řidičů, nebo chodců a pár pěkných dopravních špiček. Po dopravení mých věcí do šestého patra internátu se ještě pokoušel přemlouvat paní vychovatelku, aby si mě tu nechala i na víkendy, ovšem bez úspěchu. Zdrceně tedy odjel domů s vědomím, že mě v pátek opět uvidí doma.


Pondělí se neslo v administrativním duchu. Vystála jsem si neuvěřitelně dlouhou frontu s naštvanými spěchajícími lidmi na legitku. A pak jezdila po celé Plzni sem a tam, abych potvrdila legitku, potvrdila studentskou, doprovodila kamarádku, jela na oběd.. Strávila jsem taky nádherný chvilky s K., až na ten konec, kterej mě neuvěřitelně mrzí.. Ale to tady nebudu rozebírat.. Jen bych jí chtěla veřejně poděkovat za číslo od skvělého klučiny s letáky :D I přes to, že se neozval a nejspíš si udělal jen legraci..


Potom mě čekala taková svačinka (večeře) v KFC, kde nemají mimochodem vůbec dobrý hranolky..:/ A večer jsem se zase podívala mezi lidi a užila si koncert báječné kapely Memphis, kde jsem mimochodem mezi fanynkami byla asi nejstarší..? Ale jsou to báječní sympatičtí kluci. ;) Hned po nich následoval koncert zpěváka Xindla X, který má v Plzni skvělou fanouškovskou základnu. Oba koncerty se nesly v báječné atmosféře. :)

Dnes už jsem tak plnohodnotně šla do školy ve stresu a s nervama.. Nafackovala bych si za ty svoje věčně napnutý nervy.. Strach z fyzikáře (současně učitele na Výpočetní techniku)  je stále šílenej.. Nekoluje o něm nejlepší pověst a tři hodiny s ním přes týden jsou přece jen hodně..:/

Přeji Vám všem krásný začátek školního roku, pevné nervy a hlavně klid..
S pozdravem Dom

2 komentáře:

  1. Jé Xindl X je skvělý!:) Taky bych si ho ráda poslechla na živo:) Jakou školu studuješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu to stojí za to :) Studuju Veřejnosprávní činnost. :)

      Vymazat