sobota 7. září 2013

PROJEKT: Poznáváme obchody

Krásné sobotní dopoledne mé milé krásné čtenářky..:)

Já vím, že se vám teď moc nevěnuji, ale nějak je toho na mě s příchodem do druháku moc, už to není takový ten pomalý rozjezd, ale něco jako když se učíte plavat, hodí vás do vody a vy to musíte nějak zvládnout. :) A tak se tady pokouším to zvládnout a dostat se nahoru. ;)


Dneska jsem tak přemýšlela nad blogem, že už se tu dlouho neobjevil jiný článek, než nějaký ten o mně. A vás už to určitě musí nudit. A tak mě dnes, tak nějak z čista jasna napadl takový můj menší soukromý projekt.

Jak už napovídá název článku, projekt se jmenuje "POZNÁVÁME OBCHODY" a celé to bude tak nějak o tom, že já spojím příjemné s užitečným a budu chodit do různých obchodů (s oblečením, drogerie, knihy..) a vždycky vám sem budu psát takový report, co jsem v obchodě viděla, co se mi líbilo, co naopak ne, jak se choval personál.

Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jestli byste měly o takový projekt zájem. Já osobně jsem z nápadu docela nadšená. Myslím že by někomu mohl pomoct se orientovat a nebo pro srovnání obchodu v jednom a druhém městě.

Budu čekat na vaše komentáře a pokud bude zájem, brzy se do projektu pustím..:)

Mějte krásný slunečný víkend
DD. :)

4 komentáře: