středa 2. října 2013

Balea nákupy laděné do růžova

Krásný večer mé milé,

protože jsem dnes strávila den přepisováním sešitu z literatury a nedokážu už mluvit o ničem jiném, než je romantický hrdina, romantismus obecně a nebo třeba národní obrození, tak tu pro vás mám ukázku dnešních nákupů.


Vydala jsem se do DM jen pro jednu věc, tónovací krém Balea, protože jsem si řekla, proč si ničit pleť make-upy, když žádné velké akné ani nedokonalosti pleti nemám. Stačí tónovací či BB cream a je po problému, já se budu cítit lépe a pleť nebude zatížená.

Ale jak už to tak bývá, samozřejmě jsem nezůstala jen u jedné věci. V obchodě jsem strávila asi třičtvrtě hodiny a redukovala svůj seznam všech těch strašně nutných věcí, co si musím odnést. Nakonec jsem se usnesla na třech výrobcích značky Balea a ti už mají místo na mé poličce.

  • Balea young tónovací krém - aby ten můj ksichtíček konečně nějak vypadal a nemusela jsem se stydět vystrčit nos z baráku. 
  • Balea young jemný mycí gel  - abych ten ksichtíček zbavila nečistot.
  • Balea krémová olejová emulze - abych měla pružnou kožku (jak by řekla Bebe, alespoň myslim, že jsem to nezkomolila). Chce to konečně pořádnou hydrataci, takhle na podzim a tahle emulze říká, že se hodí pro extrémně suchou pokožku, tak uvidíme, otestujem. 


Pokud bude zájem, na produkty můžu sepsat recenze. Neplánovaně, avšak pěkně jsem svůj nákup dnes sladila do růžové barvy. A už se těším až vše ozkouším. :) Taky máte vždycky takovou radost, když jdete z drogerie a nesete si nějaké pěkné úlovky? (Když o tom tak přemýšlím, už je to dlouho, co jsem z drogerie odcházela s prázdnou. Ten blog mě fakt přivede na mizinu. )

A teď znovu do školy.. Přepsáno sice mám, teď ještě zbývá druhá část plánu, všechno se to naučit. Po literatuře mě čeká ještě matematika a právo. Takže vítej, velký hrnečku kafe a probděná noci.

Mějte se úžasně! :)
DD.

7 komentářů:

  1. Pěkně růžové. :)
    Tak hezké učení.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé to Locio Balea přmo miluju :) super vonavý krémík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si ho zamilovala hned při prvním použití, je skvělej. :-)

      Vymazat
  3. Kolik stojí ten mycí gél ? a tonovací krém ? .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mycí gel asi 60,- kč a tónovací krém stejně tak. :-)
      Ale musím říct, že mě na pleť gel nevyhovuje, hodně vysušuje a já mám potom pleť trošku zarudlou. A pokud jde o tónovací krém tak tónování není absolutně žádné a pokud nepracujete rychle, drolí se. :-/ Zrovna tyto dva produkty bych nedoporučila.

      Vymazat
  4. Balea telové mlieko Vital som skúšala a je skvelé, krásne vonia, nie je riedke, dobre sa vstrebáva a tá vôňa sa na tele udrží ešte istý čas, za seba len odporúčam.
    Bianka

    OdpovědětVymazat