pátek 25. října 2013

Balea - Oil repair šampon a kondicioner

Krásné páteční ráno :)

Je to tu, den na který jsme všichni čekali. Páátek! Mám dnes jen krásné čtyři hodiny, protože se u nás ve škole dělají volby, máme zkrácené vyučování. Občas jsem fakt ráda za střední školu, kterou jsem si vybrala. 

Ale nebudu to tady okecávat a pustíme se na recenzi.

Když mi došel šampon a já už zneužívala zásoby mé spolubydlící, jeden den mě vyhnala do DM, abych si už konečně koupila nový. Nechtěla jsem nic napráskaného silikony, takže jsem se přesunula k dobře známému regálku se značkou Balea, očumovala a očuchávala jsem všechny šamponky, co mě zaujaly svým obalem nebo těma sladkýma řečičkama na obalu.

Do ruky se mi dostal šampon z řady Oil repair a voněl naprosto božsky, kouknu na info na zadní straně.. Mmm.. vypadá to pěkně. Zdravé a silné vlasy až ke konečkům? S pečujícím arganovým olejem? Stimuluje vypadávání vlasů a usnadňuje rozčesávání? Musím ho mít!
Hodila jsem ho do košíku ještě s kolegou kondicionerem a štrádovala si to domů.

Musela jsem ho hned testnout. Tak jak obstál?

Kápnu trošku do dlaně a šup s ním na vlasy. Ach ta vůůně. A pění, jakože fakt dobře! Konzistence šamponu je řidší, u kondicionéru zase takové hutnější tělové mléko.
Po smytí jsou vlásky drsnější, ale kámoš kondicionér to doladí a když vylejzám ze sprchy, užívám si pocit krásně jemných čistých vlásků.

Když vlasy uschnou, mám pocit, jako bych žádnej kondicioner nepoužívala.. Jsou hrubý a prostě nic moc.. Ale další ráno po umytí jsou vlásky zase krásně jemný a já jsem fakt spokojená. Ale řekla bych, že se trošku rychleji mastí.

Takže abych to nějak shrnula.. V šamponu je olej, olej! A to je něco pro mě, olejový krémy, másla, emulze a teď už i šampony. :-) Skvěle pění, je bez silikonů, božky voní..:) Bez kondicionéru bych ho asi nepoužívala. Na vlasech jde fakt vidět změna, jsou lesklejší a jemnější. Ale rychleji se mastí.

Šampon je ta průhlednější řidší tekutina a kondicionér ta bílá hutná. 
Já bych ho doporučila. Ale vzhledem k tomu, že pokud mě šampon nezaujme fakt a fakt hodně, znovu už si ho nekoupím, takže příště už sáhnu po jiném. Ale za zkoušku stál. :)

Šampon (250 ml) seženete v DM za nějakých 60 ,- (myslím? Kdyžtak mě opravte) a kondicioner (200 ml) tak nějak za stejnou cenu.

4 komentáře:

  1. Zrovna o tomhle připravuji článek, koukám, že jsi další spokojená s touhle sadou. Právě olej jak já je miluju, tak jsem čekala, že budu nadšena a jsem zklamaná :( Vlasy se sice lesknou, ale jemné vlasy mi nevyhovují a strašně rychle se mi mastí. Takže u mě jen samá kritika. Jen ještě zkusím ten kondicionér na jiný šampon, třeba alespoň on mi bude vyhovovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem za ty jemné vlásky hrozně ráda. :) Tu mastnotu taky pociťuji.. :/ Zkus to, možná to bude lepší. :) Ráda si u tebe přečtu recenzi, i když bude kritická. :)

      Vymazat
  2. Díky za recenzi, protože jsem o něm taky přemýšlela:) teď už vím, že si ho asi nekoupím:D když není tak dokonalý:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fajn, ale k dokonalosti mu ještě pár věcí chybí. :)

      Vymazat