neděle 27. října 2013

Chybí mi vůle..

Jsem hodně cílevědomý a ctižádostivý člověk, je to o mě všeobecně známo. Mám neuvěřitelné množství snů a cílů. Vím, čeho bych jednou chtěla dosáhnout, kde bych chtěla být a mám určitou vizi, jak chci aby můj život za pár let vypadal. Všichni víme, že k tomu, abychom měli svůj vysněný život nestačí jen sedět a čekat. Musíme začít něco dělat.

Sice mi nějakou dobu trvalo, než jsem na tyto skutečnosti přišla. Ale teď už to všechno vím a makám. Vím, že nebudu mít dobré známky, když se nebudu učit. Vím, že nebudu mít dokonalou postavu, když nebudu cvičit. A vím i další věci.

To je bohužel ale teprve první část úspěchu.. Uvědomit si tyhle všechny věci je samozřejmě důležité. Ale podstatnější je začít něco dělat. To by mi nedělalo problém. Začnu makat, ale vydrží mi to krátkou dobu. A pak se na to všechno zase vykašlu..

Zóna pohody je totiž úplně někde jinde, než zóna úspěchu.

A proto potřebuju vás.. Co děláte pro to, aby jste se nevzdali svých snů a cílů a pokračovali v jejich dosažení?
Beru všechny nápady.

Jsem si jistá tím, že když budu jednou opravdu chtít, svět mi bude ležet u nohou. :)
Ale musím začít pracovat. :) A musím u toho vydržet. Nesmím se vzdát po prvním neúspěchu.

S milým pozdravem
~ Domi ~

4 komentáře:

  1. No, na tohle se těžko radí. Asi první fáze je nejdůležitější, to uvědomění si, co vlastně je tvůj sen, jak chceš žít svůj život... A vůle je taky důležitá. Hlavní je pro mě ale neotočit se úplně jiným směrem. Člověka to může odvát trochu jinam, může změnit cíl, ale nesmí to být o 180°.:) Jinak Ti ale poradím, až budu člověk nad hrobem a budu bilancovat život, protože to bude asi jediná chvíle, kdy budu vědět. A možná ani tehdy. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Mě pomáhá motivaci. jedno jakoukoliv, ale musím mít před sebou nějakou vizi, nějaký cíl. Hodně mi pomáhají malé barevné lepící papírky plné úkolů, které pak můžu muchlat a házet do koše. Člověk aspoň hezky vidí, jak mu to ubíhá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní dobře. :-) Děkuji za radu. :-)

      Vymazat