čtvrtek 10. října 2013

Jak je to s těmi komentáři..

Přečetla jsem si už několik článků od různých bloggerek týkajících se tématu komentářů na blogu. Rozhodla jsem se tedy že i já publikuji svůj názor, protože neni důvod, proč bych neměla. Komentáře jsou hodně diskutované téma, i když já vlastně moc nechápu proč.


Jsem toho názoru, že komentáře tak trošku ukazují, který článek se bloggerce povedl a který zase ne. Ale určitě by se blog neměl hodnotit podle počtu komentářů. Bloggerka by měla psát články hlavně kvůli sobě a ne kvůli tomu, aby měla hodně čtenářů a pod každým článkem dvacet komentářů.

Samozřejmě, že každou bloggerku těší, když má pod svými články co nejvíce komentářů, já jsem ráda i za jednoslovný komentář, i když samozřejmě ty delší potěší víc. Je to pro mě takový ukazatel, že jste článek opravdu četly a že vás něčím zaujal. Proto se i já snažím komentovat na jiných blozích, když mám k danému tématu co říct.

Opravdu ale nejsem zastáncem takového toho: "Koment za koment?" a dalších věcí.. Pokud mě článek zaujme okomentuju i bez toho, aniž by mi to musel někdo přikazovat, nebo oplácet.


Chtěla bych vám takhle poděkovat za všechny komentáře, které mi píšete, protože je to krásná věc a mě to neuvěřitelně těší. Slibuju, že i já budu komentovat mnohem víc. :-)

4 komentáře: