středa 23. října 2013

Jak mi Katy Perry změnila život

Krásný večer, mé milé. :-)

Dnešní den byl docela fajn, co myslíte? Zadařilo se a já byla ve škole jen krásných pět hodin, zítra čtyři a v pátek stejně tak. U mě se to dnes neslo v duchu zkrášlování - vlasová a pleťová maska. Nechtěl se mi ale vymýšlet žádný dlouhý článek, a proto jsem se rozhodla, že se tu rozpovídám o Katy Perry a o tom, jak mi film, který jsem o ní viděla změnil život. Nebo spíš přístup. :-)

Je to pár týdnů zpátky, co jsem se rozhodla zase jednou zarelaxovat u pěkného filmu. Projela jsem nabídku a zaujal mě "dokument" s názvem Katy Perry: Skutečná tvář. Nemůžu říct, že bych Katy úplně žrala, ale nikdy mi nevadila.

Pustila jsem si filmek a žrala ho od první do poslední sekundy. Dlouho mě něco takhle nedostalo. Katy nám poskytuje obrovský náhled do svého soukromí, dozvídáme se jak se dostávala na vrchol showbyznysu, co prožívala, jak na tom byl její soukromý život a jak se vyrovnávala s psychickým tlakem na její osobu, který přišel spolu se slávou.

Nebudu to blíže rozvádět, přece jen bych nerada spoilerovala.

Ale čím že mě film tak okouzlil?
Upřímností.
To je první slovo které mě ve spojitosti s tímto filmíkem napadne. Film je báječně natočený, poklona patří kameramanovi, ale i samotné Katy.

Díky tomuto dokumentu mi došlo několik věcí..

  • Nikdy ničeho nedosáhneš, pokud nebudeš nic dělat
  • Úspěch přichází pomalu, ne ze dne na den
  • Každý neúspěch je ukázkou snahy a posouvá tě k cíli
  • Vždycky když se něco nepovede, nesmíš to vzdát, ale zvednout se a jít dál
Dnes už vím, že Katy Perry není jedna z těch namyšlených hvězdiček. A že všechno, co Katy teď má, si pořádně vydřela. :)

Když jsem film sledovala, hodně jsem přemýšlela nad blogem.. Nad tím, jak jsem se zasekla na 17 pravidelných čtenářích a tím to skončilo. Mrzelo mě, že se nikam nehýbu a tak nějak píšu pro nic za nic. Ale díky tomu filmu mi došlo, že si k tomu úspěchu a k větším číslům na návštěvnosti a pravidelných čtenářů musím dojít sama, že mi tu nenaskáčou jen tak pro nic za nic. 

7 komentářů:

  1. Ale jdi, čtenáři přibudou. Já měla už kolikrát pocit, že se to zaseklo, občas dokonce někdo ubyl... A hle, pořád to narůstá. :) To přijde. ;)
    Dokument jsem neviděla, ale docela mě to zaujalo, tak na něj asi mrknu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já budu stále tvou pravidelnou čtenářkou An. :)
      Určitě se mrkni, fakt to stojí za to. :)

      Vymazat
  2. O tomhle dokumentu jsem neslyšela! Můžeš mi sem hodit prosím odkaz? Děkuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.csfd.cz/film/315678-katy-perry-skutecna-tvar/
      Tady je odkaz jak to celé vypadá. Na stažení ti hodit bohužel nemůžu, já film viděla na HBO, a mám na intru bloknuté uloz.to..:/ Ale myslím, že to určitě někde najdeš. :)

      Vymazat
  3. Škoda, že jsem to nikde nenašla :( ráda bych se na to podívala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí :/ Až budu doma, ještě se ti po tom kouknu. Já to měla v nabídce zdarma od HBO..:(

      Vymazat