pondělí 14. října 2013

Sečteno podtrženo - Říjen

Krásný den, slečny.. :-)


Dnes jsem si pro vás připravila spíše článek plný fotek, než něco povídacího. Asi si říkáte, proč jsem tu s sečteno podtrženo v půlce října, ale důvod je jednoduchý. Za polovinu tohoto měsíce už jsem stihla utratit tolik peněz, že teď musím šetřit. Takže si vychloubání dáme už teď, abych nenakupovala dál.

Hodně mých kamarádek bloggerek se právě účastní Medunčiny výzvy a odolávají kosmetickým nákupům, tak je tímhle článkem trošku pozlobím a nejspíš si výzvu posunu na listopad, jak to tak vypadá, protože jinak s tímhle tempem brzy zkrachuji. :-)

A teď už se pustíme k mému vychloubání.. :-)

Balea young - Tónovací krém
Velké zklamání..:-/
Balea - Čistící pásky na nos
Saloos - roll-on antistres

Balea young - Jemný mycí gel
Znovu obrovské zklamání
Balea šampon + kondicioner oil repair
Alverde - Kompaktní pudr
Balea - Emulze na ruce bambucké máslo
Essence - štětec na oční stíny
Balea - Krémová-Olejová emulze
Purity Vision - BIO Kokosový olej
To nejlepší na konec! :-)
Takže asi tak...:-) Pokud byste chtěly recenzi na nějaký produkt, nebo by vás o něm zajímalo víc, stačí napsat do komentářů. :-) Pokud mi chcete vy něco o nějakém produktu říct, nebo mi nějaký jiný doporučit, také jsou vám k dispozici komentáře. :-)

Doufám, že se vám foto článek líbil. Tento měsíc byl opravdu hodně úrodný. A teď přichází období šetření. :-)

Krásný zbytek dne! :-)*
~ Domi ~

12 komentářů:

  1. O kokosovém oleji už jsem slyšela, je vážně tak dobrý? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je ještě lepší než se říká, Leni. :-) Skvěle hydratuje voní i chutná. :-)

      Vymazat
  2. Všechno mě zajímá, a kokosák miluju.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi úžasná An. :-) Recenzí se postupně dočkáš. :-) Taky jsem se do něj hned zamilovala! :-)

      Vymazat
  3. Koukám, že máš hodně ráda výrobky od Balea :) já taky zatím mě žádný nijak výrazně nezklamal. Jen ten šampon s tím kondicionérem mi nevyhovují, mám po nich moc jemné vlasy a rychleji se mi mastí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Značka mi zatím vyhovuje. :-) Ale v poslední době se našlo pár produktů, které mě zklamaly. :-/ Taky jsem si toho všimla, ale zase když jsem nepoužila kondicioner, tak vlasy "drhly".. Takže nejspíš sáhnu po jiném. :-)

      Vymazat
  4. Výýýýýbornej výběr, výbornej. Jakej je kompaktní pudr od Alverde? Stojí za to?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ve fázi testování Luc. ale nevypadá vůůůbec špatně. ;-)

      Vymazat
  5. Ty stíny mám a jsou skvělé :) a co se týče balea šamponu a kondicionéru mám teď od té řady s kofeinem :)))

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi vyhovují, jsem ráda, že jsem se je rozhodla koupit. :)
      S kofeinem jsem také měla a byla jsem naprosto spokojená, tak snad budeš taky. :))

      Vymazat