pondělí 7. října 2013

Sečteno podtrženo

Krásný den mé milé..:)

Na začátek bych vám ráda prozradila, že budu na všechny komentáře odpovídat pod novou přezdívkou ~ Domi ~, aby jste si mě lépe zapamatovaly, aby i na jiných blozích bylo jasné,že jsem to já. Dominica Droom mi totiž přišlo strašně dlouhé. Snad si na novou přezdívku zvyknete. :)



Včera, když jsem opět byla nakupovat (může za to Bebe!), napadl mě takový menší nápad na projekt. U knižních bloggerů se pořádá "Měsíční chvástačka" a jde o to, ukázat knihy, které jste si za daný měsíc pořídili.

Já jsem se rozhodla, že svůj projekt nazvu "Sečteno podtrženo" a bude spočívat v tom, nafotit všechny kosmetické produkty, které jste si v daném měsíci koupily, klidně k nim můžete něco napsat. Samozřejmě můžete i natáčet videa. Projekt také může pro vás sloužit jako rekapitulace a vy si řeknete "Tenhle měsíc jsem se teda plácla přes kapsu" nebo naopak "Tenhle měsíc je to slabý".

Doufám, že už se nějaký takový projekt u beauty bloggerek nepohybuje. Mně osobně se nápad líbí a byla bych ráda, pokud byste mi do komentářů napsaly svůj názor, co si o projektu myslíte a zda se zapojíte. A pokud by se mezi vámi našel někdo, kdo by vytvořil k projektu nějaký pěkný banner, byla bych jedině ráda. :)

Těším se na vaše názory a reakce.
~ Domi ~

2 komentáře:

  1. Tyjo, tak takovýmhle sumarizacím se cíleně vyhýbám, protože bych se musela vzápětí profackovat za to, co jsem toho zase nakoupila :-D Anebo že by to mělo opačné účinky? Jakože to množství by mě do budoucna odrazovalo od dalších, mnohdy zbytečných nákupů? Hmm, popřemýšlím... ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Verunko, mělo by tě to odradit. :-) A nebo naopak nabudit k větším nákupům :-D Kdybys toho náhodou nakoupila málo. ;-) Budu ráda, pokud se zapojíš. :-)

      Vymazat