neděle 13. října 2013

Miluju pečující kosmetiku. Dekorativko, jdi se bodnout. :-)

Když takhle koukám na blogy nějakých těch typických beauty blogerek, vidím samé návody na líčení od duhového přes světlé až po kouřové. Ocením nápaditost blogerky, pochválím líčení, ale nijak mě to nezaujme. Možná to bude proto, že já sama té dekorativky moc nepoužívám.


Aby jste byly v obraze.. Když jdu do DMka, (mám ho blízko, jsem tam skoro denně! A fakt strašně utrácim..), vždycky tak nějak letmo kouknu na stojánky s dekorativkou a málokdy si něco odnesu, to by mě to muselo fakt hodně zaujmout. Ale když vidím pečující kosmetiku, hned jsem v sedmém nebi.

Peelingy, masky, oleje, krémíky..  To je něco pro mě.
Pokud jde o tu dekorativku, vystačím si s tužkou, řasenkou.. Občas BB cream, pudr nebo stíny. Fakt si vystačím s málem :-).

Ale pečující kosmetiky musím mít tuny..
Tamhle jeden krémik, tamhle druhej, tady jedna maska, tamhle další, tady peeling.. No prostě musim mít všechno. Strašně mě baví na sebe patlat různý ty krémíky a testovat účinky. To je něco pro mě. Ale strávit půl hodiny v koupelně líčením mě fakt nebaví..
¨

Trochu mě štve, že to že člověk používá pečující kosmetiku nejde moc vidět, všichni vidí jen dekorativku, tudíž líčení, make up. Ale jde přece o to, že já vím, že pečující kosmetiku používám a budu pořád vypadat na dvacet. :-)

Takže asi takhle.. Ale chystám se koupit pudřík od Alverde, tak zase budu vypadat líp. :-) Jen myslím, že v košíku toho zase skončí mnohem víc.. Bebe mě zase na něco nalákala.. Ta holka mě fakt zrujnuje! :)

A co vy? Co kupujete radši a proč? :)

7 komentářů:

  1. Ono se to používání pečující kosmetiky projeví, neboj... Za pár let budeš určitě ráda, že ses o sebe začala pořádně starat a zvykla si na to. :)
    Já kupuju ráda dekorativku, protože miluju barvičky... Ale pečující kosmetiku taky, takže asi kupuju ráda obojí stejně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To doufám An. :)
      To je jasné, tobě dekorativka sluší, celá záříš, barvičky k tobě patří. :-)

      Vymazat
  2. Já mám teď období, kdy mě nebaví ani jedno :-( Strávila jsem půl hodiny v DM a odnesla si papírové kapesníky, takže těžká krize :-) Ale myslím, že dekorativní období mám už za sebou - našla jsem si své oblíbence, ale v pečující kosmetice pořád tápu, takže hledám a hledám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evelinko, to budeme muset vyrazit na nákupy spolu..:-)* Nemůžu tě přece nechat v téhle krizi, když v košíku skončily je papírové kapesníčky, je to už hodně zlý..:-) Hledej dál, pořád je co objevovat, viď? :)

      Vymazat
  3. Holka, jestli je ti teprve šestnáct a to, co tu píšeš, myslíš smrtelně vážně, tak potom klobouk dolů! Tvoje pleť se ti odvděčí :) A až ti bude jednou tolik, co teď, tak budeš mezi svými vrstevnicemi za hvězdu - právě proto, že o sebe pečuješ už teď a zbytečně pleť nezahlcuješ dekorativkou, zatímco ony by třeba teďka bez make-upu vůbec nevyšly z domu ale peeling jim nic neříká. Takže dobrý, body pro tebe! ;) Samozřejmě ale všeho s mírou, i přílišná péče může škodit (znám pár slečen, co si tímhle způsobem uhnaly slušnou dermatitidu...)
    Ale jinak barevné líčení zbožňuju, nechodím v tom tedy ven, ale hrozně mě to baví a obdivuju holky jako je třeba Jangsara, Meredith z Pigments&Palettes, Beauty Palmiru nebo Alexandru M - to jsou umělkyně na poli krásy a make-upu :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Verunko, vážím si tvých slov. :-) Neboj, neboj, nic se nemá přehánět, tohoto hesla se držím. :-)
      Umět se nalíčit barevně tak pěkně jako výše zmíněné umělkyně, nebo jako ty (pro mě jsi taky umělkyní), tak by mě dekorativka taky bavila, ale bohužel, nejsem v tomto líčení přeborník a proto radši zůstávám o nevýrazného líčení a pečující kosmetiky. :-)

      Vymazat
  4. To som rada, že je niekto, kto v drogérii obzerá pleťovú kozmetiku tak ako ja, po dekoratívke sa pozerám občas, niekedy len tak prejdem popri stojanoch a idem ďalej. Mňa ešte veľmi fascinuje vlasová kozmetika, aj keď v tejto oblasti nejaké novinky vychádzajú pomerne zriedka, no aj napriek tomu hľadám, či neobjavím niečo nové a zaujímavé. Ja napríklad nechápem, ako môže mať niekto naraz v užívaní viac ako jednu riasenku, veď predsa všetci dobre vieme, že riasenka časom vyschne, takže viac ako jednu si myslím sa používať ani neoplatí.
    Bianka

    OdpovědětVymazat