neděle 20. října 2013

Říjnové přešlapy

Tak jsem si říkala, že tu pořád o něčem vyprávím, ale už dlouho se tu neobjevila nějaká ta kosmetická recenze. Zajásejte, já jsem se rozhodla to napravit. A nebude to jen tak nějaká recenze! V článku se objeví hned dva produkty, ale můj ohlas nebude zrovna pozitivní. Chci vám tedy ušetřit zklamání z koupě a povím vám, co si o produktech myslím.

A které výrobky vlastně budeme pomlouvat?
Dnes to odnesl Balea young jemný mycí gel a s ním i Balea young tónovací krém.

Balea young jemný mycí gel

Výrobce říká: Důkladně čistí postižené partie a odstraní i make-up. Zjemňuje pleť a předchází vzniku nečistot. Dodává pleti hydrataci a potřebnou ochranu. Obsahuje vitamin C a provitamin B5.

Tenhle gel si mě získal hned v regálu. Hledala jsem něco na vyčištění pleti a teď koukám, úžasná růžová lahvička s růžovým obsahem. Zběžně pročtu info na zadní straně a už házím gel do košíku. Pěkně si ho nesu domu a tam ho hned testuju.

Otevřu, oňufňám.. Ááááá, úúúchhh.. Ta vůně! :-) Fakt nevim k čemu to přirovnat, prostě to voní naprosto božsky, mám chuť to ochutnat. Držím se a pěkně vmasíruju do pokožky. Jo, pěknej pocit, trochu to pne, ale je to příjemný. Nechám působit a smyju..

Po smytí si připadám jak po botoxu.. Pleť je napnutá, ale tak nějak to neni ono.. Přejedu rukou po obličeji a je to jako kdybych ji právě vzala kartáčem na boty. Do akce povolávám Kokosák, aby doplnil potřebnou hydrataci. Ten to hravě zvládne.


Zkouším dát gelu druhou šanci, ale asi mi fakt nesedí. Na pleti se navíc po nanesení tvoří červené flíčky (a to fakt nemám nejcitlivější pleť). Takže.. Čistit možná lehce čistí, hydratace je nulová a o těch vitamínech bych asi taky pochybovala.. Za mě teda rozhodně ne! 

Balea young tónovací krém

Výrobce říká: Pro každý typ pleti s vůní kiwi a obsahem vitaminu E a provitaminu B. Obsažené minerální barevné pigmenty dodávají pokožce přírodní barevný nádech 24 hodin denně. Obsažené UV filtry zabraňují následkům škodlivého UVA a UVB záření. 

To takhle okukávám v DMku ty BB creamy a tónováky. Zase jsem si řekla, že udělám něco pro ten svůj ksichtík a nebudu ho zatěžovat make-upy, když to nepotřebuje. Uvidím tónovák od Balea.. Mmmm.. Pro mladou pleť? No proč to netestnout. 

Házím ho do košíku a doma hned testuju. Rozetřu na pleti. Vypadá že docela hydratuje. Pěkně.. Ale kde je to tónování? Skontroluju popisek na krabičce, jestli jsem si náhodou nekoupila něco jinýho. No nekoupila.. Připadám si, jak kdybych si na pleť nanesla nějakej obyčejnej voňavej hydratační krém

Roztírám na krk a na prstech mi zůstávají takové hrudky. Projedu rukou po tváři.. Krém se celý rozdrolil.. Chytá mě hysterák! Vždyť jsem se teď natřela a už hrudkuje. Hodim ho dozadu na poličku a za pár dní mu zkusím dát druhou šanci

Pohořel úplně stejně jako při prvním pokusu. Docela příjemná parfemace, průměrná hydratace, ale absolutně žádné sjednocení a drolení. Takže znovu, absolutně nedoporučuji!

PS: Dneska jsem byla v DMku pro odličovací tamponky a zkusila jsem Dvoufázový odličovač od Alverde (To už je fakt poslední koupě za říjen).  Překvapil mě krásnej Security. Nikdy tam nebyl. Tak se usměju a štráduju si to k BIO kosmetice. Ještě jednou se srazíme a já na něm můžu očka nechat! A on na mě bych řekla taky. Myslim že tam zase musim zajít, samozřejmě jakože náhodou.. 

7 komentářů:

  1. Bude lovestory z drogérie? To tu ještě nebylo... :D Proč u nás jsou sekuruťáci vždycky protivní, postarší nebo nepříjemní pánové? :D
    Na výrobky si dám pozor, kdybych je náhodou chtěla kupovat, plácnu se přes prsty. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An, teď jsem si smíchy poprskala monitor :-D Musim uznat, že by to byly pěkný speciálky :-D Ale uvidíme, uvidíme :-D
      Správně. :-)

      Vymazat
  2. Já jsem taky za něj moc ráda :) Jsem zvědavá jak dlouho mi vydrží jelikož ho patlám na celé tělo a hlavně na vlasy před mytím :) Jinak dík ten mycí geljsem si plánovala pořídit, teď vím, že ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ho patlám všude kde můžu. :-) Na vlasy jsem ještě nezkoušela, ale taky se na to chystám. :-) Já už bych do něj fakt nešla, to radši přidel pár korun a kup ten nový L´Oreal, vypadá skvěle! :-)

      Vymazat
  3. Ten mycí gel je naprosté zlo! Měla jsem ho a myslela jsem, že ho prohodím oknem po třetím použití!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda!:)

    vik-ladyla.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat