středa 30. října 2013

Vzpomínky na lyžařský kurz, aneb jak jsem se týden válela ve sněhu II.

To vám teda povim. Když řeknete o svým blogu někomu ze svých blízkých, už se ho nikdy nezbavíte. Pořád vás bude upozorňovat na to, že jste jako už dlouho nic nenapsali a že dotyčnej nemá co číst. Nebo se vás taky bude na hodině angličtiny ptát, jak že se vám povedlo se v tý Plzni ztratit.
A tak když už mi Kačí po druhé připomněla, že mám rozepsanej článek o lyžáku a že pořád čeká na druhou část, musela jsem se do toho pustit.

Minule jsme si zavzpomínali na to, jak jsem se snažila udržet rovnováhu na lyžích a vypadat při tom alespoň trochu dobře. Dneska to bude o tom jak se mi bydlelo, jak jsem se celkově měla a tak dále. Ona Káťa totiž bydlela se mnou, čeká že jí budu chválit, tak se těší. ;)

Občas jsem jako fakt nerozhodnej člověk, neni to často, ale najdou se takový chvíle. Dlouho jsem nevěděla s kym že to chci bydlet. Nakonec to vyhrála sestava tří slečen u nichž právě byla i Káťa. Absolutně nelituju, že jsem si vybrala tohle ubytování. :)

Už jste někdy strávili celej den na svahu v těch hnusnejch těžkejch přeskáčích?
Ne?
Já jo! A nebylo to příjemný, nebo spíš to nebylo voňavý..
A teď si vemte, že jsme tam takhle byly čtyři..
Denním rituálem se stalo větrání nohou na balkóně, jinak by to fakt nešlo..

V době lyžařského kurzu jsem byla zamilovaná, dalo by se říct.. Můj potencionální (kdo měl tehdy vědět že nám to neklapne?)  přítel si se mnou psal většinou po večerech, protože přes den jsem se k mobilu
nedostala.. Moje vyzvánení na sms dostalo přezdívku "Star Wars", nejdřív mi to nebylo moc jasný, ale ono to fakt tak znělo! A můj potencionální přítel už navždycky bude znám jako "katolík". Ale to se těžko vysvětluje..:)

Lyžák byl tím místem, kde jsem poznala pravou tvář všech těch lidí.. A Káťa se stala mojí obrovskou oporou a kamarádkou. Tehdy jsem zjistila že "jsme na stejný vlně" a tlemíme se stejným věcem. Těžko říct, jestli naše přátelství zlepšilo i to, že jsem jeden den vyštípala Káťu z postele a vyspala se v ní sama.

Je těžký takhle něco vyprávět.. Zážitky jsou zážitky, já je mám, mám vzpomínky, ale tohle je těžký popsat..:) Holky ví jak jsem si to užila. A to je důležitý.. :)

Sportu zdar! :)
~ Domi ~

2 komentáře:

  1. Moc krásný článek, hory a vše co se týče hor miluji! A jsem moc ráda, že jsem narazila na tvůj blog, moc mě zaujal tvůj design - opravdu skvělý :) jen tak dále.

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už teď taky, Nikol. :)
      To mě moc těší. Děkuji :)*

      Vymazat