pondělí 25. listopadu 2013

Co mi dala listopadová výzva.. :)

Krásný pondělní večer. :)

A je tu zase nový týden. Jak jste do něj vkročily? :)

Před koncem října jsem vám tu psala o tom, že se zapojím do listopadové výzvy, tedy respektive do
Medunčiny říjnové výzvy kterou jsem si posunula na listopad.
Původně jsem ji chtěla nechat až do konce listopadu, ale nějak jsem to nezvládla. O víkendu ani dnes mi souhra událostí nějak nenahrávala a já měla chuť dát všem kamenem po hlavě! Nic nebylo tak jak bych chtěla.
zdroj
Šla jsem se provětrat a zavítala do DM, nechtěla jsem si původně nic koupit, ale v košíku nakonec zabloudily dvě věci (můžete tipovat co jsem si asi odnesla, napovím že jde o mazadla a povíme si o nich v listopadovém vychloubání).

S výzvou jsem  nevědomky začala ještě před koncem října, takže suma sumárum bych měla mít měsíc splněný. Ale myslím, že tady až tak nešlo o dobu výzvy, jako spíš o to, co si z ní vezmeme. A co že výzva dala mně? :)

Musím říct, že jsem sama nečekala, že ušetřím tolik peněz. Díky listopadové výzvě jsem neměla nouzi o peníze a místo do své kosmetiky je investovala do Vánočních dárků pro své blízké. A proto už mám teď všechny dárky nakoupené a zbývá je jen zabalit. Mám z toho dobrý pocit. (Skutečnost, že jsem peníze teď utratila za dárky a zase nemám nic raději vynecháme).

Kromě finančních jistot jsem se díky této výzvě naučila přemýšlet o svých nákupech. Když něco kupuji, rozmyslím si, jestli danou věc opravdu potřebuju a jestli se mi koupě vyplatí. Zjistila jsem, že opravdu nemusím do košíku házet všechno co mě na první pohled zaujme.

Dál mi taky došlo, že mít peníze, nemuset obracet každou korunu a moct si koupit zrovna to, co právě chci je vážně fajn. ;) Ale to už je takový bonus. :) 

Jsem ráda, že jsem se do výzvy zapojila a jsem si jistá, že si z ní něco odnesu, poučila jsem se a výzva mi toho hodně dala. Když se v blogo-sféře objeví zase nějaká taková challenge, určitě mi o něm dejte vědět a já se zapojím. :)

5 komentářů:

  1. Přesně tak, nejdůležitější je ponaučení a to sis myslím odnesla správné. (Nebo já si odnesla podobné... :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fajn, že i kdyby to bylo špatně, nejsem v tom sama. :D

      Vymazat
  2. Já jsem se challenge neúčastnila, ale podvědomě jsem si zatrhla další nákupy nepotřebné kosmetiky a taky mám teď víc peněz než dřív. A to všechno díky cíleným nákupům :) A chválím za to, že jsi to vydržela :)

    Jinak už se nejde zapojit do soutěže? Ráda bych si zasoutěžila o ten krémík, ale nejdou vkládat komentáře :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že si se alespoň takhle zúčastnila. :-) Děkuju a také chválím, že se svého "předsevzetí" o nákupech nepotřebné kosmetiky držíš. :-)

      Jejda wes.. Myslela jsem, že soutěžit nechceš, tak jsem to celé nakonec vymyslela jinak. Tento krémík už našel majitelku, ale neboj, tohle není jediný výrobek o který u mě bude soutěž. ;-)

      Vymazat
    2. Tak fajn. Už teď se těším na další soutěž :)

      Vymazat