pátek 1. listopadu 2013

Dvě kelímková mazadla (Avon a Dove)



Už jsem vám tady jednou psala o tom, jak ráda mám všechny ty krémíky a mazátka, který na sebe můžu napatlat, abych celej život vypadala na dvacet. A proto mám doma vždycky nějakou zásobu krémů. Nejlepší jsou ty v kelímku, protože co je v kelímku, to je hutný a co je hutný, tam většinou nebývá tolik vody a to já mám ráda.
Dnes si proto povíme o dvou kelímkových mazadlech, která jsem dostala. Řeč bude o Rich moisture family cream (Avon) a o Purely pampering body cream with shea butter and warm vanilla (Dove).

Rich moisture family cream (Avon) 

Tenhle krémík jsem dostala loni k Vánocům, řekla bych že to bude nějaká limitka, protože teď už jsem ho dlouho nikde neviděla. Mám ho doma, abych nemusela krémy tahat z intru, používám ho teda jenom o
víkendech nebo nějakejch menších prázdninách. Je možné ho použít na obličej, ruce i tělo.

Když ho použiju na tělo večer po sprchování, pokožka je krásně jemná a tu božskou vůni cítíte ještě večer v posteli při usínání. V pohodě se dá použít i na obličej, vsakuje se rychle, ale na obličeji jde cítit, prostě víte, že jste se mazaly.

Konzistence není tak hutná jak bych čekala, ale vůbec mi to nevadí. Krém splňuje všechno co po něm požaduji. Nedráždí pokožku, nádherně voní, skvěle hydratuje a je v kelímku! :) Kdybych ho někde viděla, jednoznačně si ho koupím znovu. :)

Já jsem krém používala týden na horách na mazání obličeje a byl naprosto bezkonkurenční. Moje pleť byla hydratovaná a chráněná proti studenému větru.
Obsah balení je 400 ml. Krému spotřebujete na mazání malé množství, jde skvěle roztírat. Takže dlouho vydrží. :)

Purely pampering body cream with shea butter and warm vanilla (Dove)

Tohle mazátko není tak úplně moje. Koupila si ho babička, protože jí chyběl nějaký krém na obličej. Shodou okolností jsem ho už v DM dlouho očumovala, tak když jsem ho viděla na poličce v koupelně, musela jsem ho hned testnout.

Otevřu kelímek, očuchám.. áááách..! Krásný! Krém naprosto úžasně voní. Tak se hned namažu, že jo, přece to jen tak nenechám. Je to pěkně hutný, ta vůně na těle vynikne ještě víc, pěkně se to roztírá a vsákne se ještě dřív, než se celá namažu.

Týýjo! To je fakt poklad. Pár dní se takhle mažu, občas dám i na obličej. Ale po pár dnech mazání pleti pociťuju takový nepříjemný pnutí, asi se to na můj obličej fakt nehodí.. A ještě k tý hydrataci.. Za hodinu ani nevíte, že jste se ničím mazali. Občas mi přijde, že mě krém spíš vysušoval, než hydratoval.

Takže.. Voní fakt báječně.. Ten kelímek! A ta konzistence, jsem naprosto spokojená. Ale co se týče tý hydratace, není to žádná hitparáda, čekala jsem něco lepšího. Pokud nepotřebujete hydrataci, ale chcete jen vonět, krém je přesně pro vás. Ale pokud čekáte pěkně mastnou hydratovanou pokožku, sáhněte radši po něčem jiném.

12 komentářů:

  1. Máš pravdu mě také příliš nehydratoval. Jen chvilku. Vyhovuje mi, že je hutný, ale jinak voní naprosto úžasně

    OdpovědětVymazat
  2. A já chtěla ten Purely Pampering zkusit. Ale pokud nehydratuje, tak je to celkem zbytečné ho kupovat. To se radši navoním něčím jiným, ale budu hydratovaná :D Zlatá Nivea Q10 Plus :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radši kup něco jinýho. :)
      Nivea je Nivea, co dodat. :)

      Vymazat
  3. Jééé promin je toho teď nějak moc nevm kde mi hlava stojí. Jinak doufám, že jsi mi držela pěsti :) :* První den byl fajnový. Mám svou kancelář s kuchynkou takže pohodička. Práce zatím nijak náročná, ale po čase bude asi dosti nudná :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš že jsem ti držela pěsti! :)* Tomu říkám teda luxus. Užívej toho, jaká je práce teď, pak se uvidí. :) Snad se ti tam bude líbit i nadále. :*

      Vymazat
    2. Doufám :) no asi zatím bych si nic lepšího přát nemohla. Nějak se začít musí

      Vymazat
  4. Ha, ten z avonu by myslím měl být teď v katalogu a i v tom příštím, já ho objednávám mamce na vánoce, líbil se mi ten obal sice jsem nevěděla jaký je, ale říkala jsem si, že na tělo se hodí ledaco. Tak to jsem ráda, že jsem narazila na recenzi a že je podle tvých slov fajn:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to si nejspíš taky ještě jeden pořídím. :) Obal je krásnej. Jsem ráda, že ti recenze pomohla a líbila se. :)

      Vymazat
  5. Pěkná recenze. :) Ten z Avonu se mi líbí asi víc, ale krémy Dove mám taky docela ráda, jen ne na obličej, špatně snáším moc parfemované krémy na pleti. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten z Avonu je taky mnohem lepší An. :) Tak to chápu, ne každému ta parfemace sedí, to u mě musí všechno vonět. :)

      Vymazat
  6. Mala som od Dove telové mlieko s touto vôňou a tá vôňa sa mi držala na pokožke až do ďalšieho dňa, dokonca mi voňalo aj pyžamo, čo sa týka hydratácie tak to bolo asi rovnaké ako s každým telovým mliekom, mne sa však zdalo, že je to o niečo lepšie. Pre tú krásnu sladkú vôňu sa k nemu určite vrátim.
    Bianka

    OdpovědětVymazat