pondělí 11. listopadu 2013

Kokosový olej (Purity Vision)

A je to tady! :)
Když jsem se dostala do té bloggerské scény, začalo se to kolem mě hromadit různými kosmetickými vychytávkami, najednou jsem nevěděla co si pořídit dřív, bylo toho tolik a já potřebovala úplně všechno! Nedostala jsem se ale (díky bohu) do stádia, že bych si začala psát seznamy.
Odolala jsem prvotnímu šílenství vykoupit celou drogerii a pomalu jsem si z kosmetických výrobků začala vybírat.

Jeden produkt mě ale pronásledoval od začátku. Na každém blogu o něm byl článek, všichni ho chválili a já ho doteď neznala.
A tak jsem jednoho krásného dne udělala nálet na DM, přibližně jsem věděla kde ho najdu.
Moje cesta hned směřovala ke stojanu.

Pěkně si tam stál na poličce, okolo něj byla svatozář (jako ve filmech, víte ne?). Hned jsem čapla větší balení a štrádovala si to k pokladně. Pyšně jsem si kokosák donesla domů.

Ještě jsem si ani nesundala bundu a už jsem se dobývala do sklenice s tím voňavým obsahem. Hned jsem olejík okoštovala a hned potom oňufňala.
Bože můj, tak takhle chutná pravej kokos. Mňam!
A ta vůně! Nikdy jsem necítila nic hezčího.

Hodila jsem sprchu a celá se kokosákem namazala.
Pleť byla ráno krásně hydratovaná a jemná, stejně jako celé tělo.

Vypozorovala jsem i to, že se na kokosáku dají udělat paličnky, nebo taky zábal na vlasy.
No nebyla bych to já, kdybych to hned netestla, že jo.
Po palačinkách se zaprášilo a moje vlasy byly najednou středem chvály.

Takže asi tak..
Kokosák se dá použít úplně na všechno na co si jen vzpomenete. Skvěle to voní, dá se to jíst, můžete na smažit (řízky asi radši ne..), můžete se tím namazat od hlavy až k patě a dokonce v tom obalit vlasy.
tom
Fakt jsem se na něm snažila najít alespoň nějakej nedostatek, ale on tam fakt žádnej není! Ani jeden!

Čekali jste snad něco jinýho než takhle pochvalnou recenzi? :)

Nemyslím si, že to musím uvádět, ale kokosák od Purity Vision seženete v DM, velké balení 300 ml asi za 180 kč.

14 komentářů:

  1. Jo kokosak to je vec. Jsem cekala ze to velke baleni budu mit na dlouhou dobu, ale ubyva mi docela rychl

    OdpovědětVymazat
  2. Jo kokosak to je vec. Jsem cekala ze to velke baleni mi vydrzi na dlouho dobu, ale ubyva mi docela rychle. Po koupeli se s nim take rada patlam. Krasne pak vonim kokosem aaa :-) na vlasy jsem ho zacala davat nedavno tak jsem zvedava na ucinky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi rychle ubývá.:/ Po sprše je mazání nejlepší, ale štve mě, jak mám pak všechno mastné. :/ Ale s tím jsem počítala. :)

      Vymazat
    2. Jo ta mastnota je hrozná :-D ale jelikož mám převážně jen samémastné výrobku, tak už jsemsi zvykla.

      Vymazat
    3. Strašně se mi ta hydratace líbí, ale na tu mastnotu jsem si zatím nezvykla. Už ho používám méně. :-/ Mám zálusk teď na jiné krémíky a olejíky :-) :-P

      Vymazat
  3. To jsi mi udělala velkou radost - mám tenhle "kokosák" moc ráda, kupuju si ho už léta pořád dokola. Je to skvělá věc (a tím i skvělý článek) ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti článek líbil. :) Já bych chtěla zkusit ještě ten Kokosový olej od Saloos. :)

      Vymazat
  4. ja ho mam tiez velmi rada, najma jeho multifunkcnost :)

    Pozyvam na giveaway o GUCCI RUSH,75ml tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, to je on - mého srdce kokosák. :))
    Dobře sis vybrala, kterou vychytávku pořídit... ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Plánuju si ho taky koupit :-) Četla jsem o něm teprve nedávno, tak to chci hlavně na vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jeho koupí nic nezkazíš. :)

      Vymazat
  7. Mně se po kokosáku ucpávají póry, takže pro mě asi jenom do toho jídla no ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mi taky přestává dělat dobře. :-/

      Vymazat