sobota 16. listopadu 2013

Kosmetické otázky pro vás, aneb s čím si nevím rady

Pěkný sobotní večer. :)

V poslední době zjišťuju, že asi fakt miluju víkendy. Teda, myslela jsem si to vždycky, ale tu pravou lásku prožívám až teď, když můžu spát o víkendu déle než do třičtvrtě na sedm. Nemohla jsem si bohužel kvůli
určitým zdravotním problémům dopřát svou obvyklou královskou víkendovou snídani, ale i tak jsem měla fajn den. Doufám, že i vy se máte krásně. :)

Pro dnešek jsem si pro vás připravila článek ve kterém půjde spíše o vás, než o mně. Už se sice pár měsíců pohybuji ve světě blogování, ale stále mám v oblasti kosmetiky nějaké ty nejasnosti. Sepsala jsem si tedy pár otázek a odpovědi a rady bych chtěla slyšet od vás. :)


  • Nanášení krému
Už jsem se vám tu zmínila o tom, jak miluji kelímková mazadla. Hodně jsem se ale setkávala s názorem, jak je nehygienické sahat do takového kelímku prsty. Pátrala jsem tedy na internetu jak jinak krém nanést. Zjistila jsem, že můžeme krém nanášet i přímo na to určenými štětci. 
A otázka zní, jak krémy na obličej nanášíte vy? Vmasírujete ho do pleti prsty a nebo raději štětcem?

  • Černé tečky, rozšířené póry
Snad ani nemusím otázku více rozvádět. V poslední době mě na nose začaly trápit černé tečky a sem tam přijdou na návštěvu rozšířené póry. 
Otázka je jednoduchá, máte nějaký osvědčený typ jak se zbavit těchto nezvaných návštěvníků?

  • Balzám na rty
S příchodem studenějšího počasí mě hodně trápí suché rozpraskané rty a občas i opary. Proto se obracím na vás, zda mi můžete doporučit balzámek na rty, který mi zaručeně pomůže dostat rtíky zase do pořádku. A ještě se ptám, používáte raději balzámy v tyčince, nebo v kelímku a proč? 

  • Dobré tělové máslo
Všechna ta mazátka a patlátka na tělo, to je moje, ale to už samozřejmě víte. Pak taky víte, že když je mazátko v kelímku, musím ho mít! :) Ale ptám se vás, můžete mi doporučit nějaké hutné, přírodní, voňavé, kelímkové mazátko, nejlépe tedy máslo? :)

  • Oční krém
O uzavřené spolupráci se značkou Nonique už víte. Jedním z produktů, které jsem si vybrala je i oční krém. Teda jako ne že bych měla vrásky, tak špatně na tom snad ještě nejsem. Ale u Stannah jsem četla o očním krému a zjistila jsem, že by bylo dobrý zahájit vráskovou prevenci a dopřát očnímu okolí speciální péči. 
Ale nevím, kam přesně bych měla oční krém nanášet? Pouze pod oči a nebo i na oční víčka? 

Tak to by bylo pro dnešek všechno. Další otázky si dáme zase příště. :) Budu moc ráda za všechny vaše rady, tipy a názory. :)
Mějte krásný zbytek večera. 
~ Domi ~ 

10 komentářů:

  1. Já krém nanáším klasicky prsty. Samozřejmě se dá zabránit kontaminaci kelímku s krémem tím, že použiješ umělohnotnou špachtličku pro nabírání. O štětcích na krém slyším prvně. Vím o štětcích na masky, ale na krém? No nic. Já osobně oční krém nanáším především pod oči a to tak, že ho do pleti vklepávám ;) Moc nepoužívám rtová mazátka v kelímku, přijde mi to o dost víc nehygienické než ten krém. Zatím se mi na rychlé opravení rtů osvědčil balzám od Neutrogeny, který je v takové vymačkávací tubě :) Na černé tečky se mi osvědčila zelená jílová maska od Freemana, ale také není všemohoucí ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě štětce překvapily wes, ale fakt to lidi dělají. Po tom balzámu od Neutrogeny se podívám. :-) Děkuju moc za rady a tipy. :-)

      Vymazat
  2. Krém nanáším normálně prsty, štětce jsem ani neviděla a musely by se pořád prát... :)
    Na rozšířené póry je fajn cokoliv jílového, případně i čistý zelený jíl.
    Na rty je jedno v jaké formě to je, ale raději mám mazadla bez ropy, z dostupných třeba Alverde.A másla na tělo mají taky moc fajn. ;)
    Oční krém si zatím sežeň jen nějaký lehoučký. Já ho mažu i na víčka, protože je mám suchá a je tam ta nejtenčí kůže, která potřebuje trochu pomoct. (Když už ne tahle, tak která jiná kůže, že? :))
    Nejsem odborník, ale snad to trochu pomůže. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomohlo An. :-) Čekala jsem že se mi tu objeví másla od Alverde, už si na ně brousím zuby. :-) Bylo těžký sehnat oční krém, který nebojuje proti vráskám, ale povedlo se. :-)

      Vymazat
  3. Masíruji prsty. Já mám raději prostě ten dotyk. Proti černým tečkám si taky nevím rady :( Tak balzámek na rty zkus třeba od Neutrogeny nebo od Saloos. Podle toho co preferuješ více, jestli kelímek bo tyčinku. Já mám raději tyčinku, jelikož venku není možnost umýt si ruce a neustále tam sahat a nanášet špinavýma rukama no fůj. Ven tedy rozhodně tyčinku. Na doma klíďo ten kelímek, ale jak mám dlouhé nehty tak mám více balzámu za nehty než na puse :D Tělové máslo teď používám 100% Bambucké máslo od Saloos a v tom se tedy libuji. Jinak jsem dnes pokukovala po kosmetice Dr. Organic, což je též přírodní kosmetika a mají také na výběr z pár tělových másel. Ale cenově už trochu dražší, ale přála bych si ho vyzoušet. Z touto kosmetikou nemám zatím žádné zkušenosti, ale to se na Vánoce změní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za rady! :) Taky mi ten dotyk vyhovuje. :) To je jasný, když jsem měla dlouhé nehty, taky jsem měla všeho vždycky víc na nich, než nikde jinde. :D To Bambucké máslo od Saloos už mě nějakou dobu láká, a když mi ho doporučuješ už i ty, musím ho vyzkoušet. :) Musíš pak na Dr. Organic napsat recenze, už se těším. :)

      Vymazat
  4. Nz :-) to je přeci samozřejmost. Jo máslíčko to je věc. Jen to 100% není parfémované. Teď mám objednané levandulové tak snaf bude vonět. Na Dr. Organic jsem sama dosti zvědava. Recenze rohodně budou. Snad to stihnu do Vánoc :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi vůbec nevadí, prostě ho musím vyzkoušet. :-) Na to levandulové jsem také zvědavá. :-) Musíš to stihnout, už se těším. :-)

      Vymazat
  5. Já bych to s tou hygienou a kelímky až tak nehrotila. Jako jo, nějaká úroveň čistoty by se dodržovat měla, ale nejsem z těch fanatiků, co si nekoupí krém jen proto, že je v kelímku a ne v tubě :) Pokud do něj saháš jen ty sama, tak cajk. Navíc nepředpokládám, že bys měla špinavý ruce, když si jdeš mazat obličej, takže no worries :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda Verunko. :) Zpětně jsem nad tím taky přemýšlela a doteď špachtličky nepoužívám a vše je v pohodě, tak ono to tak zlý nebude. :)

      Vymazat