středa 27. listopadu 2013

Nonique pod lupou

Pěknou středu vám všem! :)

Právě bych se měla učit matematiku, angličtinu a právo. Už se mi dokonce podařilo otevřít sešit, zatím jen z práva.. Ale říkala jsem si, že už bych zase mohla něco napsat, učení jsem tedy odsunula na druhou kolej a jsem tu s vámi. :)

Jeden článek o značce pod lupou jsme tu už měli, jednalo se o Alverde. Měl docela úspěch a tak jsem se rozhodla sepsat další.
 Dnes se podíváme na zoubek přírodní značce Nonique, původem také německé. Vybrala jsem si ji, protože mi domů minulý týden dorazilo pár produktů, tak ještě před tím než je zrecenzuji si o této značce něco málo povíme.

zdroj
 Nonique čerpá sílu z plodů karibského Noni, které kombinuje s Aloe Vera a řadou dalších BIO složek pocházejících z  kontrolovaného zemědělství. Výrobky jsou bez přísad na bázi minerálního oleje, neobsahují parafín, Paraben, PEG, silikony ani umělé nebo syntetické vůně a barviva. Samozřejmostí je netestování výrobků na zvířatech.

Důkazem kvality kosmetických přípravků NONIQUE je certifikát BDIH.

Ovoce "Noni" roste na ekologické plantáži NONIQUE v karibském Changui-nola v Panamě, poblíž hranice s Kostarikou. Díky průzračné vodě, mořskému vánku a nádhernému karibskému podnebí jsou zde ideální podmínky k celoročnímu pěstování tohoto druhu ovoce. 
zdroj
 Ovoce roste na keřích nebo neustále zelených stromech. Tyto stromky mohou dorůstat do 5-ti metrové výšky. Noni mají velké, tmavě zelené, lesklé, žilkované, oválné listy s krátkým stonkem. Plody Noni můžou vážit až 1 kg a dorůstají velikosti ananasu nebo kokosu.  

 Plody Noni jsou zázračné a bylo zjištěno, že obsahují více než 150 životně důležitých látek. Jejich výjimečně vysoký obsah proxeroninu, vitamínů, enzymů a stopových prvků je posunuje na první příčky, co se přírodních produktů týče. U Noni bylo např. zjištěno, že obsahuje 800 krát více vitaminů a enzymů než u ananasu, což pozitivně ovlivňuje zdravý a mladistvý vzhled pleti. Nedostatek xeroninu je příčinou mnoha kožních problémů a zhoršuje metabolismus buňky. 

Název značky vznikl slovním spojením dvou slov "NONI" a latinského "QUE". NONI (ovoce) + latinské QUE znamená v češtině "A". Spojení "NONI" "A" (NONIQUE) má symbolizovat kombinaci ovoce Noni s jinými složkami pocházejicími z ekologického zemědělství.

Nonique už rozšířila svůj sortiment i u nás v České republice a může nám tedy na poličce přistát stejné zboží jako nabízejí v Německu. Svou pleť můžeme hýčkat velkým množstvím produktů rozdělených do čtyř řad a to - Anti Aging, Extreme Energy, Hydratace, Tropic, Vital.

Já osobně doufám, že tohle není všechno čím nás Nonique uchvátí, ale že brzy přijdou ještě s nějakou novou řadou či novými produkty. :)

Zkoušeli jste už něco od této značky?
Zaujala vás? Chtěli byste popřípadě nějaký produkt vyzkoušet? 

2 komentáře:

  1. Pěkný článek, přiznám se, že jsem o značce nic moc, kromě složení, nezjišťovala, ale těším se na zkoušení... ;)
    Zajímalo by mě, jak to ovoce chutná. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad budeš spokojená. :)
      Hele An to mě nenapadalo a to že já bych spapkala všechno..:D Řekla bych že to bude podobný jako avokádo..:D

      Vymazat