čtvrtek 14. listopadu 2013

Pracovní vytíženost: Maximum (a pár informací k blogu)

Pěkný čtvrteční večer, mé milé. :)

Poslední dva týdny jsou pro mě vážně krizový. Můj diář pláče a já s ním. Bylo toho po těch prázdninách (který už si ani nepamatuju, kdy že jsem měla.. ) nějak moc. Sotva jsem se rozkoukala, už tady máme čtvrtletí a každý učitel chce mít dostatek známek.
Je tedy v tomto období naprosto normální, že den trávím učením.

Na blog moc času nezbývalo, ale snažila jsem se alespoň ve volných chvílích projet vaše články a zanechat nějaký ten milý komentář.


Co se týče toho mého pracovního nasazení..
Občas bych se za tu prokrastinaci a nechávání věcí na poslední chvíli vážně profackovala. Ale zjistila jsem, že jsem schopna do sebe den před testem narvat strašně moc věcí a všechno si pamatuju, takže bych za tu prokrastinaci měla být asi ráda.

Mé známkové skóre se zvýšilo, převážně k lepšímu, o tom horším raději pomlčíme a nebudeme veřejně publikovat. ;) Počet hodin věnovaných spánku se snížil a stres, no raději nemluvit.

Tak asi takhle by to bylo k mé pracovní vytíženosti, která asi stejně nikoho z vás nezajímá.. Tak se teď vrhneme na tu lepší část.

Blog se zase rozjede, články se jen pohrnou, už mám v hlavě několik nápadů a těším se na jejich realizaci. Počet pravidelných čtenářů už se nám dostal na krásných 20, není to moc, ale pro mě úspěch a díky patří hlavně vám! :)


Tento týden jsem si vyměnila pár moc pěkných e-mailů s panem ze společnosti Nonique a úspěšně s nimi uzavřela spolupráci. Během příštího týdne by mi měl dorazit balíček, co nejdříve začnu testovat a vy se můžete těšit na recenze a taky na malé překvapení.
   V posledních dnech se hodně na blozích diskutovalo o tom, zda by blogerka měla nebo neměla přijímat produkty k recenzi a zda by to měla v článku psát.

Tak mě nyní zajímá váš názor na spolupráci blogerek a firem a kdy by měla blogerka zmínit, že produkt dostala? Na začátku, nebo až na konci článku? 
 
Snad se taky už dočkáme nového designu, nějak se pořád nemůžeme s Lucifrid domluvit na čase a jak to celé bude vypadat. Ale dočkejme času, změna bude stát za to. :)

Opět se vracím k učení a vám přeji pěkný zbytek dne
~ Domi ~ 

4 komentáře:

  1. Mně spolupráce tedy nevadí, ale na některých blozích to vypadá spíš jako "pochvala toho, co jsem dostala", a to mi maličko vadí. :) Jinak ale nejsem proti a ráda si přečtu i takové recenze. :) A gratuluju, od Nonique chci už celkem dlouho něco zkusit, tak mě třeba navnadíš. :)
    A samozřejmě - taky nejlépe pracuju pod tlakem a všechno se nejlíp naučím a udělám den předem... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně, to chápu, takové spolupráce mi taky vadí. Ale můžu zaručit, že moje recenze budou objektivní, toho se neboj. :-) Určitě se těš, An. :-)
      Alespoň nejsem jediná. :-)

      Vymazat
  2. Já se přikláním k tomu zmínění se. Je to celkem nefér vůči čtenářům, ale proti spolupráci se značkami nic nemám. ;) Už se těším na recenze :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda. Jsem ráda, že se těšíš, i já se na testování celá třesu a už jen čekám na balíček. :-)

      Vymazat