středa 20. listopadu 2013

TAG: Blogerská prokrastinace

Už pár týdnů chodím kolem tohoto TAGu, nechtěla jsem ho psát když ho byla plná blogosféra, už několikrát jsem si ale říkala, že bych ho teď mohla konečně napsat, ale jakožto obrovskej prokrastinátor (fakt se mi to slovo líbí, to bude tím významem..) jsem se k tomu dokopala až teď.
   Tak rozbalte sušenky, uvařte kafe, nohy kopněte na stůl a můžete začít číst. :)

zdroj
1. Jaký beauty regime (kosmetický úkon) provádíš jen zřídka? 
   Pedikúru! V létě to ještě docela jde a jsem schopná se k nalakování a opilování nehtíků donutit. Ale v zimě to se mnou jde z kopce. Ve sprše se na nohy raději nekoukám abych se nevyfackovala! ;) Když už si fakt sednu a začnu dělat pedikúru, je před tím dlouhá doba přemlouvání. 

2. Myješ pravidelně své kosmetické štětce?
   Co jestli dělám? Myju štětce? Tak tenhle pojem snad ani neznám. Když už jde fakt do tuhýho, tak nějak je nechám prolítnout umyvadlem, ale nevím jestli se tomu dá říct mytí. Každý ráno když se maluju a koukám na ten pudrovej štětec říkám si, že bych ho jako měla umýt, ale do odpoledne mě to zase přejde. (:D)

3. Jak dlouho jsi schopná chodit s oprýskaným lakem na nehtech?
   Jsou dny, kdy bych si v tomhle případě na svoje ruce nejradši sedla aby je nikdo neviděl a snažím se co nejrychleji dostat k odlakovači. Pak jsou ale taky dny, kdy s lakem chodím třeba tři dny a je mi to jedno. Ale musím se pochválit že v poslední době už spíš hned odlakovávám a oprýskaný lak mě rozčiluje a vadí mi, jak na sobě, tak na ostatních. 

4. Jak dlouho odkládáš nákup nového kosmetického přípravku, přesto že ho nutně potřebuješ?
   Tak tyhle věci já neodkládám. Když něco potřebuju a chci to, jsem schopná pro to běžet deset minut před zavírací dobou. Strašně mě totiž baví testovat nově zakoupený výrobky. (:D) Vždycky si něco nesu z drogerie a už se těším až to ozkouším. 

zdroj
5. Nejhorší kosmetický přestupek/ hřích
   Občas jdu spát neodlíčená. Jo, můžete po mě začít házet kameny, zasloužím si to. Ale už se lepším, dřív se mi to stávalo často, teď už fakt ojediněle. Moje pleť mi to ale potom dává pěkně sežrat.

6. Nějaká nekosmetická činnost, kterou neustále odkládáš?
   Bude to znít otřepaně, ale je to učení. Když se mám učit, jsem strašně produktivní na ostatní věci. Zvládnu toho tolik, občas se sama divím a přidám si jako trysko-myš.

7. Když se jdeš bavit, necháváš úpravu zevnějšku na poslední chvíli?
   Většinou ano. Nejdřív vymyslím co si vezmu na sebe, co s vlasy a potom teprve přichází čas na líčení.

8. Umíš dodržet zákazy nakupování?
   Vzhledem k tomu, že se momentálně (zatím úspěšně) účastním Medunčiny výzvy, kterou jsem si posunula na listopad, řekla bych že tyto zákazy dodržet umím. Ale kdyby mi někdo řekl, že nesmím nakupovat kosmetiku třeba půl roku, asi bych to nevydejchala a dotyčného strčila pod vlak.

9. Jak organizovaná je tvá make-up sbírka?
   Momentálně je spíš neorganizovaná. Od doby blogování se nějak nekontrolovaně rozrůstá, takže se postupně dostává na každé volné místo v pokoji. Část je v košíčku na poličce, část ve velké polici, další část ve skříni. Pošilhávám ale už v Jysku po košíčkách. :)

6 komentářů:

  1. Jo, jsem na tom dost podobně. Páni, měla bych si umýt štětce. A udělat pedikúru. Ten čas tak rychle letí... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hele ani netušíš, jak jsme na tom stejně :D Zrovna včera jsem si štětce po hóóódně dlouhé době myla...No bude stačit, když řeknu, že to bylo potřeba! :D A učení o tom mi povídej...nebo radši ani nepovídej :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poklona a potlesk wes! :D No povídat radši ani nebudu. :D

      Vymazat
  3. Pod bod 4 se podepisuju... :-D
    A bod 5?! Sodoma Gomora! I kdyby mi za krkem seděly tři opice s prázdnou flaškou od whisky, tak si musím ksicht něčím večer opucovat! :-D
    A jinak co se oprýskaného laku týče... vzhledem k tomu, že mi nehty vydrží (barevně!) nalakované v pohodě 7-10 dní, tak to zas tak neřeším :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty tvoje přirovnání mě vždycky totálně odrovnaj :-D
      Neděs se, už se to fakt skoro nestává! :-D

      Vymazat