pondělí 4. listopadu 2013

Výzva přijata :)

Pěkný den mé milé,

hodně z vás se v říjnu zapojilo do kosmetické výzvy, kterou vymyslela Meduňka. Já jsem si ale v říjnu vesele nakupovala, sledovala vás jak se trápíte, když obcházíte stojany s kosmetikou a  utratila jsem pořádný balík peněz. Proto jsem se rozhodla, že Medunčinu výzvu posunu na listopad, tímto tedy vyhlašuji listopad měsícem bez nákupu kosmetiky.

Za říjen jsem toho nakoupila opravdu hodně, takže nic nepotřebuji, mám co testovat a mám co používat. DMku se teda budu vyhýbat obloukem. Mám v plánu v listopadu kupovat hlavně vánoční dárky pro rodinu a přátele, takže se mi výzva hodí. :)


Držte mi všichni palce, ať to já i lidé kolem mě ve zdraví přežijeme. :)
Listopad bude zajímavý měsíc.

~ Domi ~

6 komentářů:

  1. Držím palce, určitě to zvládneš s grácií. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si taky řekla, že si dlouho nic nekoupím. Mám tedy opravdu ted všeho až velký nadbytek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já vím, velké nákupy v Německu :-D
      Drž výzvu se mnou eS. :-)

      Vymazat