úterý 5. listopadu 2013

Změna adresy blogu

Pěkný večer, dámy..:)

Máme dnes teprve úterý ale já už jsem totálně zničená.. Sotva chodím, už spíš lezu a dávám pozor, abych s každým krokem nepadala na hubu. Je toho na mě nějak moc, asi jsem si zvykla na to lenošení doma a teď mi ten tvrdej návrat do pracovního procesu dává pěkně zabrat.

Přemýšlela jsem nad blogem, projížděla nastavení bloggeru a koukala, že se dá změnit adresa blogu. Tak jsem se toho hned chytla a řekla jsem si, že by bylo fajn adresu změnit, pro lepší vyhledávání. Nyní teda do horního vyhledávacího pole budete psát jinou adresu a tou bude:

 pelisek-pismenek.blogspot.cz

Snad se vám nová změna zalíbí. Ještě tak týden tu nechám tuto adresu, aby jste si stihli přečíst článek a zvykli si, že adresa blogu bude jiná. :)

Na plánu je taky nový design, až bude trochu času.. :) Máte se na co těšit..:)

6 komentářů:

  1. Doufám, že se mi bude dál zobrazovat v oblíbených... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj blog jsem rozklikla právě proto, že mě zaujal ten pelíšek písmenek. Je to moc hezký a originální název, chválím :o) a sleduji i nadále

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-) Jsem ráda, že se ti tu líbí. :-)

      Vymazat
  3. A jak se Tvůj blog jmenoval před tím? Taky jsem uvažovala o změně - jenže všechny jednoduché, které by se mi líbily, jsou stejně zabrané ... dokonce i nějakým klukem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předtím to bylo DominicaDroom.blogspot.cz :)

      Držím palce, ať nějaký pěkný název blogu najdeš. :)

      Vymazat