neděle 1. prosince 2013

A máme tu... Prosinec! :)

Krásnou první adventní neděli vám všem! :)

Miluju Vánoce..:)
To je asi to jediné co říct takhle na začátek. :)

No víte.. Vánoční koledy u mě jedou už od října, nechybí Vánoční náladička, dárky jsou už dávno koupené, stačí je jen zabalit.:) Ale ono to asi není úplně normální, lidi kolem mě se dívají jako bych se snad zbláznila a nechápou to moje obrovský nadšení. A proto mám velkou radost, že už tu dnes máme první adventní neděli a já můžu koledy poslouchat jak se mi zachce a nikdo nemůže říct ani slovo! :)

Prozatimní adventní věnec..:)
Bude se tvořit ještě jiný :)
Takže tradiční Christmas songy i pěkný český vánoční písničky plní barák už od rána, svíčka na adventním věnci je zapálená a já se chystám na perníčky.
Taky milujete vůni perníčků? :)
A mimochodem kdyby jste měl někdo zájem o nějaké moje vánoční recepty na cukroví, klidně vám sem nějaké hodím, stejně tak můžete napsat i vy nějaké mně. :)

V Plzni ani náznak sněhu, ale doma je bílo! :)
Miluju to tady..:)
Vánoce jsou pro mě ten nejlepší čas. Moje nálada je mnohem lepší než kdy jindy, stíhám víc věcí, mám se zkrátka dobře. Strašně ráda chodím vyzdobeným městem a nákupními centry plnými světýlek. A proto mám ráda Plzeň, všechno tam svítí a ten Duch Vánoc tam na vás všude dýchá. :)

Když jsem doma, spinká se mnou tenhle krasavec..:)
Na blogu se tedy můžete v prosinci těšit na spoustu vánočních fotek, receptů a tak dále. :)

A co vy a Vánoční čas? :)

8 komentářů:

  1. Já tedy vánoční čas až tak neprožívám, ale jo, tu atmosféru mám ráda. :)
    Perníčky miluju, nejvíc! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne každý na to je. :-)
      Já je ráda dělám, ale že bych se s nimi musela pořád cpát, to ne. :-)

      Vymazat
  2. Letos se na Vánoce taky moc těším :) Dárky už mám nakoupené, jen čekám na poštáka a pak si konečně pohraji s jejich zabalováním. Bohužel jsem ve skluzu s Adventními věnci, můj menší úraz mi nedovolil je dokončit. Tak snad se mi to povede dnes.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvěle eS! :)
      Co se ti stalo, jakto že nic nevím?

      Vymazat
    2. Menší úraz na diskotéce. Vylezla jsem z toho s lehkým otřesem mozku a monoklem.Který opravdu stojí za to. Asi napíši článek o tom jak zamaskovat monokl :D třeba se to bude někdy někomu hodit.

      Vymazat
    3. Vidíš, vidíš? Nemáš pít!
      Hele to by se určitě chytlo! :-D
      Ale jinak doufám, že jsi v pohodě. :-)

      Vymazat
  3. Jak tě hned napadlo, že jsem pila a sakra :D no zkusím na tom zapracovat uvidím jestli z toho něco vyleze. Jo jsem v pohodě den ode dne je to lepší a lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo mi to hned jasný :D
      To je dobře..:)

      Vymazat