sobota 7. prosince 2013

Blogerská deformace

Fakt jsem se snažila si to nepřipouštět. Pořád jsem si říkala, že to není pravda, že se mi to jen zdá, že se nic neděje. Že je všechno naprosto normální a v pořádku. Ale i přesto že jsem se fakt snažila oblbnout samu sebe se mi to nepovedlo. A všechno nakonec vyplulo na povrch. A já jsem fakt zděšená, ale na druhou stranu vlastně šťastná a ráda.

zdroj
Blog, to je oč tu běží.
Nepohybuju se v blogo-světě nějak extra dlouho. Ale nějaký ten měsíc už to přece jen je. Za tu dobu se pro mě blog stal útočištěm, takovým druhým světem kam se strašně ráda vracím. Pomalu začali přibývat pravidelní čtenáři, vy jste se sem vraceli a komentovali. Já mám obrovskou radost z každého nového pravidelného čtenáře a komentáře. Pro mě, pro blogerku, není nic lepšího než odezva od vás, od čtenářů. To vy mě nabíjíte tou novou energií psát, jste mojí inspirací.

Díky blogu jsem poznala strašně moc lidí. A dokonce několik, které jsem si hned zamilovala. Ráda se vracím na vaše blogy, čtu si vaše příběhy. S někým z vás bych se strašně ráda setkala reálně, nebo vás alespoň víc poznala. Občas si tady, mezi vámi, připadám jako doma. Podporujete mě, chválíte, pomáháte a jste ve všem se mnou. Strašně moc vám za všechno děkuju.
Teď už budu datovat "před" a "po" založení blogu. :))

O tomhle jsem ale psát nechtěla, i když to s tím úzce souvisí.
Takže.. Blogerská deformace..
Já už jsem fakt deformovaná.
No to je tak..
Někam jdu, nebo něco dělám a hned myslím na to, že bych vám tohle měla nafotit, že by vás tohle mohlo zajímat, o tomhle že bych mohla napsat, tohle že jsem někde četla. Prakticky při všem co dělám už myslím na vás. Totálně jste se mi vplížili do života, ani jsem to nepostřehla. Veškeré moje činnosti už se mísí s blogem, zvykla jsem si na něj a už ke mně patří.

zdroj
Většinou u ničeho dlouho nevydržím. Bylo jen pár věcí co mě bavily delší dobu. Ale blog je něco jiného.. Původně jsem to brala jen jako možnost ukázat lidem, že mě baví psát. Ale dneska to vidím jinak. Samozřejmě jsem ráda, když se někomu líbí můj styl psaní, když mě pochválí a těší se na mé články, ale je v tom i něco víc. Díky blogu chci být ve spojení s vámi, chci vám ukázat něco ze svého života mimo internet, stejně tak chci vědět něco o vás. Psaní mě začalo bavit a už to není jen mrhání časem, dělám to protože mě to baví a taky díky vám.
Už nechci být jen ta pisatelka v rohu. Chci vykouknout na světlo. Chci abyste se ke mně vraceli a aby se vám tu líbilo. Nechci na blog přispívat jednou za týden bezmyšlenkovitým článkem, chci aby to co píšu mělo něco do sebe.

Budu se snažit zlepšovat. Budu na sobě makat a doufat, že se číslo pravidelných čtenářů bude časem zvyšovat a že si ke mně zase najdete cestu.
Děkuju vám za každý nový komentář, za každou radu i kritiku. Děkuju vám, že jste klikli a stali se pravidelným čtenářem. Děkuju vám za pěkná slova a podporu.
Znamenáte pro mě hrozně moc.
Ať chcete nebo ne, už patříte ke mně. Díky vám jsem poznala, že život není jen o dobrých známkách ve škole. Že se nemusím bát každého problému, že i když bude ze všeho na nervy, stejně to nějak dopadne a nikdo se mě nebude ptát, jestli se mi to líbí.. A že je na světě strašně moc hodných lidí.:*
Mám vás všechny moc ráda! :))

5 komentářů:

  1. Jo, to znám, taky už jsem deformovaná... Nejen, že přemýšlím, co nafotit, atd., ale když někdo vytáhne nějakou kosmetiku, už koukám... :)
    Tak ať se blog jen a jen zlepšuje, už teď se sem ráda vracím. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hrůza An, jak rychle si na to člověk zvykne. :)
      Jsem moc ráda, že se ti tady líbí a ráda se vracíš. Oblíbila jsem si tebe i tvůj blog, a proto jsem ráda, že je to oboustranné. :)

      Vymazat
  2. Tak to jsme na tom stejně :) Já strašně ráda čtu tvé články, hned se mi zlepší nálada.Přijde mi, že každý tvůj článek má něco do sebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. eS..:) Ty jsi moje zlato! :) Děkuju moc za pochvalu. :) Budu se snažit, aby to tak bylo i nadále. :)
      Taky už závislačím na tvých článcích. :)

      Vymazat
  3. Nemáš vůbec za co, to já jsem ráda, že znám tvůj blog :) Děkuji, to mile potěší :))

    OdpovědětVymazat