pondělí 9. prosince 2013

Domi, co bys jednou chtěla dělat?

Krásný pondělní večer. :)

Tak jsem vás tu ze začátku prosince pěkně zásobila články, ale to tempo mi dlouho nevydrželo. Už mě tu ale zase máte! :) Hned na začátek bych vám chtěla poděkovat za to, jak moc mě podporujete, komentujete a vracíte se ke mně, dne 6.12 vás tu bylo krásných 98! Jste to nejlepší publikum! :)
Za chvíli mám narozeniny, pokud se dostaneme na 30 pravidelných čtenářů, bude to ten nejlepší dárek! Moc si vás vážím..:)*

Ale teď už k článku.. Dnes si dáme zase něco povídacího. Já vím, já vím že jsem vám slíbila konečně recenze na Nonique, ale já nestíhám fotit, vždycky když se dostanu k foťáku, už prostě není dobrý světlo. Ale tento týden snad nějakou recenzi určitě zveřejním. :)

zdroj
Často se mě teď lidi ptají, co bych vlastně chtěla jednou dělat, čím bych chtěla být.. I já sama nad tím přemýšlím, protože bych nejspíš ve svém věku už měla mít nějakou představu o své budoucnosti. Přijde mi to ale strašně těžký. Stejně jako když jsem se měla v patnácti rozhodnout kam chci na školu, do poslední chvíle jsem to nevěděla a přihlášky potom odeslala trochu spontánně.

Protože jsem chytré děvče, nikdy jsem nechtěla být princeznou, místo toho jsem si hned zahřívala židli prezidentky, následně jsem chtěla být cvičitelkou psů, policistkou, paní učitelkou, poslankyní, psycholožkou a nakonec právničkou.

Po úspěšně ukončeném prvním a načnutém druhém ročníku na střední škole v oboru Veřejnosprávní činnost vím, že jsem si svůj obor nezvolila vhodně. Že opravdu jednou nechci sedět v kanceláři, koukat do počítače a poslouchat příkazy naštvaného šéfa.

zdroj
Víte jak se říká, že pokud milujete svou práci, nikdy nemusíte pracovat? Tak přesně tímhle heslem bych se chtěla řídit. Nechci se každý den nutit vstávat do práce, chci dělat co mě baví. Možná chci sedět v té kanceláři, ale chci dělat naštvanou šéfku jiným. :) Možná chci dělat úplně něco jiného..

Natěšená na nový plzeňský život a střední školu jsem šla s plánem udělat maturitu a jít na práva. Během prvních pár měsíců mi došlo, že práva to nebudou. Jakožto milovník uniforem plánující, že jednou se mnou bude domácnost sdílet policista nebo voják jsem se rozhodla že ze mě bude žena zákona. Při pročítání podmínek, které musím splňovat abych se mohla stát policistkou, nejlépe tedy zásahovou, jsem usoudila, že to teda taky ne.

Posledních pár měsíců si pohrávám s myšlenkou, že by ze mě možná byla hodná paní učitelka. Učila bych děti správně mluvit německy a možná ještě něco dalšího. Neměla bych sice nejlépe placenou práci, měla bych nad sebou naštvaného šéfa, ale mě by to asi vážně bavilo. Vím, že mládež je čím dál tím horší a jejich chování k učitelům taky, ale i tak to chci risknout.

zdroj
Pokud bych si měla vybrat náhradní plán od kariéry učitelky, byla by to editorka, redaktorka nebo copywriterka. Psaní mám ráda, baví mě a nejspíš by to byla příležitost přesně pro mě. Psala bych do novin a nakonec se vždy pyšně podepsala, dělala bych rozhovory se známými lidmi.
Pokud by mě ani psaní zajímavých článků, reklam nebo oprav konceptů knih neuživilo, chtěla bych pracovat v radiu. :)

Tak tohle by byly tři zaměstnání přicházející v úvahu. Ale tak je to teď.. Kdo ví jak to bude za pár měsíců, za rok, po maturitě.. Kdo ví kde skončím..:)
Každopádně budu makat a udělám všechno pro to, abych se dostala přesně tam, kam chci a kam mě to táhne. A já vím, že když budu chtít, že to zvládnu. :)

13 komentářů:

  1. Tak hodně štěstí a ať Ti to vyjde, a když ne takhle, tak aspoň hezky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kdy máš narozeniny?? Já je mám za týden a den :) Vím zatím jen o jednom dárku a to bude výplata z práce :D no hodně milý dárek.. Učitelkou jsem si přála být od základky. Když mě, ale po maturitě nepřijmuli na vysokou, můj sen se rozplynul. Nakonec jsem skončila v kanceláři, kde si ale neuvěřitelně libuji (zatím) heslo pokud milujete svou práci, nikdy nemusíte pracovat na mě zatím sedí :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V neděli 15. prosince, eS. :) To je super! :) Tak to z dopisu pro tebe udělám balíček a přihodím nějaké dárečky. :)* Takový dárek by byl taky fajn. Je škoda, že se tvůj sen rozplynul. :( Ale na druhou stranu je strašně fajn, že se ti na tvém stávajícím místě líbí, přeju ti, aby to tak bylo i nadále. :)

      Vymazat
    2. Jé tak to ode mě dostaneš taky balíček, v sobotu jedu do Německa, tak přesně vím, co pro tebe :-) Děkuju moc. Zatím je to fakt v poho a hodně asi dělá taky to, že pracuju se spolužačkou ze základky :-)

      Vymazat
    3. Ty jsi dokonalá. :) Ale ne že za mě utratíš majlant! Znáš ty své německé nákupy! :) To určitě dělá hodně. :)
      Ty jsi Pražačka, viď? :)

      Vymazat
  3. Dobře budu se brzdit :) Nene nejsem jak jsi na to přišla?

    OdpovědětVymazat
  4. Ahá :) nu já jsem z takové prdele, kde nemají nic :D Doufám, že od tud jednou vypadnu. Ale do Prahy to fakt nebude, jako město se mi vůbec nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  5. A někdo blízko mě, to třeba není? :) Taky se mi Praha jako město vůbec nelíbí.
    Fakt jsme příbuzný :D

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Pendluju mezi Plzní a Mariánskýma Lázněma ;-) Takže trochu z ruky :-/

      Vymazat
  7. Tak to docela je no. Hele tak tady máš můj email- bilkovasabina@gmail.com tak tam se domluvíme soukromě :))

    OdpovědětVymazat