pátek 6. prosince 2013

Dvoufázový odličovač make-upu s pečujícími oleji (Alverde)

To mě zase jednou chytla nakupovací mánie, udělala jsem nálet na DM a házela do košíku všechno co mi
přišlo pod ruku. V košíku skončil i tento dvoufázový odličovač, jednak proto, že jsem zrovna žádný neměla a chtěla jsem nějaký přírodní a jednak proto, že mě zaujal pěknou lahvičkou.
Jo, hodně často vybírám podle obalu. :))

Čistí pleť jemnými tenzidy a vybranými oleji. Účinné kombinace s výtažky z mandlí a avokáda z kontrolovaného biologického zemědělství pečují o citlivou pleť a zklidňují jí. Složení s aloe vera a jojobovým olejem dodává potřebnou hydrataci. 

Ze začátku jsem z tohodle krasavce byla vážně nadšená. No jen si to představte - přírodní odličovač s oleji slibující zázraky, a k tomu všemu v krásný lahvičce. Ovšem.. Zdání klame.. On je tenhle odličovač tak trochu slibotechna. Odpřísáhne vám hory doly, ale skutek utek. 

Ze začátku jsme se vzájemně oťukávali a on se tvářil jako neviňátko. 
Odličoval celkem obstojně, trochu mu to teda trvalo, ale odpustila jsem mu to. Když ale přišel na to, že u mě má místo jistý, začal si vyskakovat. 

Při odličování občas pálí v očích a to docela dost. Pokud nanesete menší množství, není to tak hrozné, ale pokud máte silnější líčení a na vatový tampónek kápnete více odličovače, vaše oči si nebudou mlaskat blahem, ale dají silně najevo, že nejsou spokojené. 

Odličování není zrovna nejrychlejší. Tenhle kamarád si dává pěkně na čas. Já se nelíčím nějak extra výrazně,
ale tamponek nedám z ruky, pokud jsou na něm ještě nějaké zbytky make-upu. Takže pro ty co na sobě mají silnější vrstvy líčidel bude večerní odličování běh na dlouho trať.
Při odličování taky pění, což se zase vůbec nelíbí mně. 

Někomu by mohla vadit hodně silná parfemace. Ale to není až takový problém jako fakt, že po odlíčení pleť strašně lepí. Kdybych po večerní procedůře s tímto odličovačem zabořila obličej do mouky, mohla bych vyrazit ven jako bílá paní. 

Já jsem teda od tohoto odličovače čekala mnohem víc než mi nabídl. On je moje první a obrovské zklamání od značky Alverde. Doma mám ještě plné tři čtvrtiny lahvičky a mohla bych je leda tak vylejt z okna, protože u mě tento odličovač využití asi nenajde. 
Stále je asi největším a možná jediným plusem odličovače pěkná lahvička. 

Koupený byl v DM asi za nějakých 70 kč. Balení obsahuje 100 ml. 

6 komentářů:

  1. Fajn, takže lepí, pálí, voní a ještě k tomu je dvoufázový, což mi nedělá dobře na oči. Z toho plyne, že ho budu obcházet obloukem, děkuji za varování. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Domi, vidím, že tenhle odličovač je pěkné kvítko. Budeš mu asi muset pohrozit, že není jediný na světě, aby si tolik nevyskakoval. ;-)
    Úžasná recenze, moc jsi mi pomohla s rozhodováním. ;-).
    Papa, Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Vivi, kvítko opravdu je. ;-) Jsem ráda, že se ti recenze líbila a hlavně pomohla. :-)

      Vymazat
  3. Přemýšlím, zda má Alverde těch odličovačů víc nebo zda vůbec myslím ten stejný výrobek nebo co vlastně...? :D Zdědila jsem ho po Verče, která má citlivější oči a pálil ji dost. No, mě teda nepálí, ale to není nic divného, mě pálí fakt máloco (to už musí být jó dryják). ALE: 1. odličuje mi oči skvěle, 2. nelepí mě vůbec (ale fakt vůbec), 3. vůni z něj necítím žádnou.
    Tak, a teď by mě zajímalo, kde je zakopaný pes :D Ale jestli mi ho kvůli vám, holky, přestanou vyrábět, tak se neznám! :)))
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsem u tebe Verunko, že tě vůbec nepálí a máš ho celkem ráda, myslela jsem na tebe, když jsem tuhle recenzi psala. :D
      Teď to fakt vypadá, že máme každá na mysli jiný výrobek, ale mám dojem, že Alverde má jen jeden. :D Verunko, tak já ti ho nakoupím do zásoby a kdyby náhodou, tak pošlu, abys měla vždycky dostatek. :D

      Vymazat