středa 4. prosince 2013

Malá vánoční radost ode mě pro vás! :)

Krásné středeční ráno. :)

Do nového dne vykročíme pravou nohou a aby jste ho měli celý krásný, připravila jsem si pro vás takové malé obdarovávání. Fakt nečekejte nic velkého. ;)) Ale řekla jsem si, že když jsou ty Vánoce, já bych chtěla udělat radost i vám. Protože už pro mě znamenáte strašně moc, blog a s ním i vy tvoříte důležitou součást mého života. :)
Nebudu to víc okecávat, celý článek věnovaný blogu vás čeká v pátek. :))

O co že jde dneska?
Včera jsem byla prozkoumat DM, jestli nenarazím na nějakou pěknou vánoční limitku, nebo jestli nenajdu něco, co domů nutně potřebuju. Chtěla jsem omrknout i limitku máslíček od Alverde, protože se mi to vanilkový fakt líbilo, bohužel jsem ji u nás ale nenašla..:(


Domů jsem si ale přece jen nějaké výrobky odnesla. A při placení se mě paní prodavačka zeptala, jestli nechci za 75 bodů slevovou knížku, říkám si proč né.. Tak jsem si jí teda vzala, doma prolistovala, ale nenašla jsem nic co by mě zaujalo na tolik, že bych to musela mít.

A proto jsem se rozhodla slevovou knížečku věnovat někomu z vás.
Takže pokud by o ní byl zájem, napište mi to do komentáře nebo na e-mail Dominica.Droom@seznam.cz a nějak se domluvíme. Mně by doma knížečka stejně jenom ležela a nebyla by využita, takže jí ráda pošlu dál. :)

Ke knížečce jsem dostala ještě krásné dopisné papíry, konkrétně teda určené na dopis Ježíškovi. Tomu já jsem už ale napsala, takže jsem pro papíry našla jiné využití. Chtěla bych napsat třem z vás. Mám už své tipy, komu přesně bych dopisy chtěla poslat, pokud by vám to nevadilo a měly byste zájem si ode mě přečíst pár řádků, dejte mi vědět a já vám moc ráda něco pěkného napíšu a určitě připojím i nějakou Vánoční drobnost. :)


Pokud máte zájem o knížečku nebo o dopis ode mě, napište mi to do komentářů a připojte svůj e-mail. Budu moc ráda pokud se nápad s dopisy uchytí. :) Pokud by byl větší zájem, seženu klidně i jiné pěkné papíry. Hlavně když vám udělám radost. :)
Protože na Vánoce si máme všichni dělat radost a máme být šťastní. :)*

8 komentářů:

  1. Jé, já chci dopis! :) Miluju dopisy a už mi věky nikdo nenapsal. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufala jsem, že se ozveš, protože zrovna Tobě bych moc ráda pár řádků napsala. :) Taky mám dopisy moc ráda, ale v dnešní době už se to nějak nenosí. :/ :)

      Vymazat
    2. Na dopisy já slyším. ;) Nuž, adresu máš, tak piš a přidej zpáteční adresu... ;)

      Vymazat
  2. Já dostala to samé :) Dopisy mám taky, ale nemám je komu poslat :/

    OdpovědětVymazat
  3. Jé tak to mám radost :) Zrovna tobě ho velmi ráda pošlu :))

    OdpovědětVymazat