pondělí 2. prosince 2013

Sečteno podtrženo - Listopad

Krásné pondělní odpoledne. :)

Venku sluníčko, žádný náznak prosincového studeného počasí. ;) Krása! ;)
Dnes jsem u několika blogerek četla nějaké ty měsíční sumarizace a vzpomněla jsem si, že jsem ještě nenapsala tu svou. Rozhodla jsem se to tedy hned napravit a publikovat článek, co že jsem si to vlastně v listopadu pořídila. :)


Jak víte, držela jsem listopadovou výzvu, takže produktů není tolik. Nějaké jsem dostala k recenzi, nějaké jsem koupila ještě v září a zapomněla vám je ukázat a dva jsem si koupila po skončení výzvy.

Nonique - Čistící krém 
Takovej malej miláček, předčil má očekávání. :)
Nonique - Pleťová emulze
Zatím moc nevím co o téhle emulzi říct, jsem stále ve fázi testování a méc pocity jsou tak nějak.. rozporuplné..:)
Nonique - Oční sérum
Mé první oční sérum..:)
Balea - Kakaové tělové máslo
Hodně mě zaujalo, že už i Balea má konečně kromě (řídkých) tělových krémů i tělové máslo. Přemýšlela jsem jestli ho koupit nebo ne, ale nakonec jsem ho vzala. Mám chuť si urazit ruce! Hydratuje sice obstojně, ale šíleně mi to smrdí (pardon za ten výraz).
Alverde - Dvoufázový odličovač make-upu s pečujícími oleji
Docela šikovný pomocník v boji s dekorativní kosmetikou na obličeji. ;)
Nonique - Hydratační krém na ruce
Co mě první napadne? Silná vůně! 
Dermacol - Revitalizační tělové mléko (Sicilská pistácie)
Já vím, že Dermacol na tom není nejlíp co se týče složení, že asi nebude tak úplně přírodní.. Ale já už tak strašně dlouho chci něco pistáciovýho, že když jsem ho tam viděla, prostě jsem ho musela vzít. Miluju pistácii, ať už v jídle, nebo v krémech. Tak božsky to voní! :)


To by bylo z listopadového vychloubání vše..:)
Máte zájem o nějaké recenze, něco vás zajímá, nebo s nějakým z produktů již máte zkušenosti? 

Omlouvám se, že jsou fotky neuspořádané, ale dneska se mi to nějak přehazovalo, blogger mě nechtěl vůbec poslouchat.. 

8 komentářů:

  1. Krásně ses "vychloubala", moc mě to bavilo. Vždycky mám při čtení podobných článků pocit, že sedím u horké čokolády a povídám si s kamarádkou o všech těch holčičích důležitostech. Recenzi na odličovač od Alverde bych brala všema deseti ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je krásný Vivi! Když nad tím tak přemýšlím, ono se to tak fakt zdá..:) Super, určitě jí připravím. :) A jsem ráda, že se ti článek líbil. :)

      Vymazat
    2. Milá Domi, tak v tom případě se budu těšit na "Alverde článek" (kdybych ho náhodou přehlídla nebo prošvihla, dej mi, prosím, vědět, až bude na světě) ;-).
      Ano ano, článek se mi líbil moc a nejen ten dnešní. ;-)
      Měj se krásně, pa pa. Vivi

      Vymazat
    3. Dám si pořádně záležet Viv. :-) Určitě ti dám vědět. :-*
      Ještě se začnu červenat, děkuju moc. ♥

      Vymazat
  2. Recenze, na všechno. Zajímal by mě čistící krém od Nonique. :)
    A tělovému máslu od Baley jsem odolala, čokoládové vůně nemám ráda. To nějak domažeš... Třeba na nohy. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Nonique recenze určitě budou, neboj An. :-)
      Tohle vůbec čokoládově nevoní :-/ Nechám ho na horší časy. :-)

      Vymazat
    2. Já se nebojím, spoléhám na Tebe. ;)
      Nech si ho, až budeš mít rýmu, to člověku vůně ani moc nevadí. ;))

      Vymazat
    3. Děkuju :)
      Hele to je pravda. :D

      Vymazat